جوانان جودوکار خراسان شمالی قهرمان کشوری شدند


جوانان جودوکار خراسان شمالی قهرمان کشوری شدند

بجنورد- ایرنا- جودوکاران خراسان شمالی با کسب چهار نشان طلا و دو نشان برنز در بخش انفرادی و کسب عنوان اول در بخش تیمی، قهرمان رقابت های جودو جوانان کشور شدند.

رئیس هیات جودو، کوراش و جوجیتسو خراسان شمالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در بخش انفرادی این رقابت ها چهار نشان طلا توسط مجید بریمانبو در وزن 60 کیلوگرم، علی محمدی بریمانلو در 66 کیلوگرم، رضا پارساپور در 73 کیلوگرم و قاسم باغچقی در 90 وزن کیلوگرم کسب شد.
کوروش خسریار اظهار داشت: همچنین حسین روحانی و مجتبی ربانی نیز موفق به کسب نشان برنز این مسابقات در بخش انفرادی شدند.
خسرویار گفت: بخش تیمی این دوره از مسابقات نیز که به‌ صورت تیم به تیم و گروهی در 5 وزن برگزار شد تنها استان‌هایی که حداقل 8 جودوکار در مسابقات انفرادی شرکت داده بودند می‌توانستند شرکت کنند.
وی افزود: در این بخش 15 تیم اعلام آمادگی کردند که خراسان شمالی نیز در این رقابت‌ها شرکت داشت.
رئیس هیات جودو، کوراش و جوجیتسو خراسان شمالی اظهار داشت: تیم استان در دور اول در مسابقه با تیم گیلان 4 برد و یک باخت کسب کرد.
وی گفت: در دور دوم و سوم نیز جودوکاران خراسان شمالی با تیم های لرستان و مازندران به رقابت پرداختند که هر دو را با نتیجه چهار بر یک شکست دادند.
خسرویار اظهار داشت: در فینال این مسابقات نیز تیم تهران حریف ورزشکاران استان بود که با نتیجه 3 بر 2 مغلوب جودوکاران استان شد و بنابراین تیم خراسان شمالی با اقتدار و شایستگی تمام، جام قهرمانی جودو جوانان کشور را در رقابت‌های تیم به تیم بالای سر برد.
وی یادآور شد: هفت نفر از جودوکاران جوان خراسان شمالی در لیست اعضای تیم ملی جوانان و دو نفر از آنها شامل امیرحسین یزدانی و حسین سعیدی برجی در لیست تیم ملی جودو نوجوانان قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا جودوکاران خراسان شمالی در هفت وزن مختلف در دو بخش تیمی و انفرادی در این مسابقات شرکت کردند.
امیرحسین یزدانی، حسین سعیدی برجی، مجید وحید بریمانلو، علی محمدی بریمانلو، رضا پارساپور، امیر محمد رمضانی، قاسم باغچقی، مجتبی ربانی و حسین روحانی اعضای تیم اعزامی خراسان شمالی به این مسابقات بودند.
مسابقات جودو کشوری در بخش انفرادی در تاریخ 10 و 11 آذر و در بخش تیمی 12 آذرماه در یزد برگزار شد.
ط/ 6042

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط