یک سوم سوخت مصرفی خودروهای کرمانشاه CNG است


یک سوم سوخت مصرفی خودروهای کرمانشاه CNG است

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه گاز CNG حدود یک سوم سوخت مصرفی خودروهای سبک استان را تشکیل می‌دهد، گفت: آماده تامین گاز برای جایگاه‌های CNG جدید هستیم و محدودیتی در این زمینه نداریم.

سیروس شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، از وجود 74 جایگاه سوخت CNG در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: از این تعداد حدود 34 جایگاه در شهر کرمانشاه و مابقی در سایر شهرستان‌های استان است.

وی این تعداد جایگاه را جوابگوی نیاز استان کرمانشاه دانست و خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه از نظر تعداد جایگاه‌های CNG وضعیت خوبی در کشور دارد و تعداد جایگاه‌های استان بر اساس جمعیت از متوسط کشور بالاتر است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، وجود این تعداد جایگاه باعث شده صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت CNG استان نداشته باشیم.

شهبازی از آمادگی این شرکت برای تامین گاز جایگاه‌های CNG جدید هم خبر داد و یادآور شد: اگر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مجوز راه‌اندازی جایگاه های جدید را صادر کند، ما هم آماده تامین سوخت مورد نیاز آنها هستیم.

شهبازی در ادامه میانگین مصرف گاز جایگاه‌های CNG در طی روز را حدود 800 هزار مترمکعب عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه مصرف روزانه بنزین استان حدود 1.6 میلیون لیتر است، می‌توان گفت حدود یک سوم سوخت مصرفی خودروهای سبک استان از طریق گاز CNG تامین می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان