اولین پروژه تیونینگ آلپاین A110


اولین پروژه تیونینگ آلپاین A110

انتظار داشتیم که بالاخره یک شرکتی، یک روزی و یک جایی اقدام به ارتقای آلپاین A110 جدید بکند و دستی بر سر و روی آن بکشد. این تیونر والدو پرفورمنس نام دارد که تیونری آلمانی بوده و ظاهر این خودرو را به همراه قدرت پیشرانه بهبود داده است. نام WP300 اطلاق شده به این خودرو... The post اولین پروژه تیونینگ آلپاین A110 appeared first on مجله پدال.

انتظار داشتیم که بالاخره یک شرکتی، یک روزی و یک جایی اقدام به ارتقای آلپاین A110 جدید بکند و دستی بر سر و روی آن بکشد.

اولین پروژه تیونینگ آلپاین A110
این تیونر والدو پرفورمنس نام دارد که تیونری آلمانی بوده و ظاهر این خودرو را به همراه قدرت پیشرانه بهبود داده است.

اولین پروژه تیونینگ آلپاین A110
نام WP300 اطلاق شده به این خودرو اشاره‌ای واضح به خروجی پیشرانه دارد که برابر با 300 اسب بخار می‌باشد. به این ترتیب قدرت A110 تیون شده نسبت به مدل استاندارد 48 اسب بخار افزایش یافته است. همین افزایش قدرت باعث شده آلپاین جدید در عرض 4.5 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت خودرو نیز به‌صورت الکترونیکی به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

اولین پروژه تیونینگ آلپاین A110
از جمله قطعات افترمارکتی این خودرو می‌توان به اگزوز اسپورت با خروجی‌های کربنی، فنرهای KW و چندین قطعه‌ی ظاهری نصب شده روی بدنه اشاره کرد که از همان متریال سبک‌وزن ساخته شده‌اند. همچنین در عقب خودرو هم یک بال جدید نصب شده است.

اولین پروژه تیونینگ آلپاین A110
البته برجسته‌ترین ویژگی آلپاین A110 تیون شده رنگ بدنه‌ی جذاب سبز لیمونوس است که ظاهری متمایز ایجاد کرده است. این رنگ متمایز به کابین هم راه یافته است. خب صحبت از کابین شد و باید گفت در داخل این خودرو رول کیج سفارشی نصب شده که باعث افزایش امنیت سرنشین‌ها می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی