سپاهان عالیشهر قهرمان فوتسال بوشهر


سپاهان عالیشهر قهرمان فوتسال بوشهر

تیم سپاهان عالیشهر در این دوره مسابقات فوتسال با همه مشکلاتی داشت توانست با توکل بر خدا و با غیرت بازیکنان این تیم قهرمان فوتسال استان شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، عابد تمدنی سرپرست تیم نونهالان سپاهان عالیشهر در گفتگو با خبرنگار سپاس گفت: تیم نونهالان سپاهان عالیشهر در این دوره از مسابقات با بازی زیبا و تماشاگر پسند و بدون شکست قهرمان فوتسال نونهالان استان شود.

وی تصریح کرد: تیم سپاهان عالیشهر در این دوره مسابقات فوتسال با همه مشکلاتی داشت توانست با توکل بر خدا و با غیرت بازیکنان این تیم قهرمان فوتسال استان شویم.

عابد تمدنی تصریح کرد: باشگاه سپاهان امسال در چند رده در مسابقات فوتبال لیگ استان در چند رده شرکت داده است.

سپاهان عالیشهر قهرمان فوتسال بوشهر

وی افزود: تیم نوجوانان این باشگاه با 22 امتیاز در رده سوم مسابقات هست که با کمک و تلاش کادر فنی و بازیکنان برای قهرمانی می جنگند.

وی ادامه داد: بازیکنان خوب تکنیکی و با استعدادی در شهر عالیشهر و این استان وجود دارد نباید از بین بروند که اگر حمایت مسئولین نباشد این استعدادها سوخته می شود.

تمدنی سرپرست تیم نونهالان سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: از شهردار عالیشهر، مدیرعامل باشگاه، عبدالرضا زائر ابراهیمی، مهدی کرایی، روح الله حقیقی، نعمت اله امین نژاد، توفیق پوریوسف، مهدی جمشیدی و رضا قنبری و از کسانی که برای قهرمانی این تیم دراین دوره از مسابقات فوتسال زحمت کشیدند، تشکر می کنم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!