ناخن مصنوعی بچه گانه؛ روش صحیح استفاده و معرفی بهترین مدل ها


ناخن مصنوعی بچه گانه؛ روش صحیح استفاده و معرفی بهترین مدل ها

ناخن مصنوعی بچه گانه یکی از روش‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن بچه‌های خود را متقاعد کنید تا از لاک‌ها کمتر استفاده کنند.

ناخن مصنوعی بچه گانه؛ روش صحیح استفاده و معرفی بهترین مدل ها
ستاره | سرویس آرایش و زیبایی - همه‌ی دختر بچه‌ها به لاک زدن علاقه‌ی زیادی دارند و زمانی که کمی عقلشان می‌رسد و بزرگتر‌های خود را در حال لاک زدن می‌بینند به تقلید از آن‌ها به سراغ لاک می‌روند. همه‌ی ما می‌دانیم که لاک حاوی ترکیباتی است که می‌تواند برای کودکان و حتی بزرگسالان ضرر داشته باشد. این موضوع در کودکان خودش را شدیدتر و زودتر نشان می‌دهد. امروزه با توجه به راه‌های متفاوتی که برای زیبا کردن ناخن‌ها آمده بهتر است برای سلامتی کودکان از ناخن‌های مصنوعی به جای لاک استفاده شود. این کار علاوه بر حفظ سلامتی کودکِ شما، دردسر‌های لاک زدن را نیز ندارد. چرا که بچه‌ها طاقت صبر کردن برای خشک شدن لاک را ندارند و معمولا لاک خود را به همه جا می‌زنند، روی فرش می‌ریزند و یا دستشان را در دهانشان می‌کنند که خطرناک است. می‌توانید به راحتی با چسباندن ناخن مصنوعی در خانه خودتان را راحت کنید و اجازه دهید کودکتان بلافاصله به انجام فعالیت‌های خود بپردازد.


استفاده از ناخن مصنوعی بچه گانه

قبل از اینکه بخواهید اقدام به چسباندن ناخن‌های مصنوعی کنید بهتر است که ناخن‌های کودک را مرتب کنید و زیر سطح ناخن‌هایش را با کمک مسواک کهنه و یا برس ناخن به خوبی تمیز کنید. سپس ناخن‌های کودک‌تان را کامل بگیرید و از این موضوع اطمینان حاصل کنید که ناخن هایش بلند نباشد، زیرا اگر ناخن‌ها را نگیرید، ممکن است جدا کردن ناخن مصنوعی بسیار دردناک بوده و مشکلاتی را به وجود بیاورد.
ناخن مصنوعی بچه گانه؛ روش صحیح استفاده و معرفی بهترین مدل ها

برای کودکان سنین ۳ تا ۱۰ سال با استفاده از چسب ژله‌ای که معمولا در بسته‌ی ناخن مصنوعی پشت خود ناخن‌ها وجود دارد و بدون نیاز به هیچ نوع چسب ناخن است، استفاده کنید و از این بابت نگران نباشید. این ژل‌ها ضد حساسیت هستند و آسیبی به ناخن‌ها نمی‌زنند. برای استحکام بیشتر در زمان چسباندن ۱۰ ثانیه ناخن مصنوعی را روی ناخن طبیعی به آرامی در حالت فشار نگه دارید.
اگر می‌خواهید ناخن‌های مصنوعی روی ناخن‌ها ماندگاری بیشتر و استحکام بیشتری داشته باشند از مجاورت با گرمای زیاد خودداری کنید. چرا که گرمای زیاد باعث کنده شدن راحت ناخن می‌شود.
ناخن مصنوعی بچه گانه؛ روش صحیح استفاده و معرفی بهترین مدل ها

اگر کودک شما احساس نارضایت نسبت به ناخن‌های مصنوعی کرد در صورت نیاز به جدا کردن آن‌ها از ناخن طبیعی دست را به مدت ۵ دقیقه در آب گرم نگه دارید وسپس به راحتی ناخن مصنوعی را جدا کنید؛ و یا این کار را در حمام انجام دهید.
اگر کودک شما عادت به جویدن ناخن خود دارد حتما پیشنهاد می‌شود از ناخن مصنوعی استفاده کنید چرا که بعد از مدت کوتاهی باعث ترک این عادت می‌شود.

بهترین مدل ناخن مصنوعی بچه گانه

مدل‌های متنوعی از این ناخن‌های مصنوعی برای کودکان وجود دارد که می‌توانید بسته به سلیقه‌ی خود کودک آن‌ها را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

ناخن مصنوعی vergen و baby boo

اگر به دنبال یک ناخن مصنوعی با کیفیت برای کودک خود هستید، ناخن مصنوعی کودک ورگان Vergen و بی‌بی بو baby boo را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این محصولات از بهترین نوع ناخن مصنوعی کودک هستند که علاوه بر طرح‌ها و رنگ بندی‌های متفاوتی که دارند، دارای قیمت مناسبی هستند. ویژگی مهمی که این محصولات دارند این است که با استفاده از طرح‌های جذاب کارتونی، طراحی شده‌اند که می‌توانند برای کودکان بسیار جذاب باشند. توجه داشته باشید که هنگام خرید سایز‌های مناسب ناخن کودک را بیابید.
ناخن مصنوعی بچه گانه؛ روش صحیح استفاده و معرفی بهترین مدل ها

و در آخر

هرچند ممکن است از آن دسته مادر‌هایی باشید که استفاده از ناخن مصنوعی برای کودکان در سنین پایین را بی معنی می‌دانند. ولی توجه داشته باشید که استفاده از این روش علاوه بر اینکه دردسر کم تری دارد، ضرر کم‌تری را نیز برای کودک خواهد داشت. شما خیلی راحت می‌توانید ناخن مصنوعی را در خانه بر روی دست کودک خود بچسبانید و فرزند خود را از عوارض لاک ناخن دور کنید. اگر کودکتان با ناخن مصنوعی احساس راحتی نمی‌کند لاک‌هایی خریداری کنید که بدون مواد مضر هستند و همچنین با تقویت ناخن‌ها باعث زیبایی دستانش شده تا از دیدن آن‌ها احساس رضایت کند.
منتظر شنیدن نظرات و پیشنهادات شما در این مورد هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق