در نمایشگاه میلان امسال معرفی مدل جدید مالتی استرادا 950 تا حدودی تحتالشعاع معرفی مدل Panigale V4R قرارگرفت و کمی به آن بیمحلی شد.
صاحبان مالتی استرادا 950 در سراسر جهان از انتخاب خود نهایت لذت را میبرند. مالتی استرادا موقعیتی عالی در بین رقیبان خود دارد. موتور ارتقا یافته Testastretta با حجم دقیق ۹۳۷ سیسی و با توان ۱۱۳ اسب بخار در 9000 دور در دقیقه و ۹۶ نیوتون متر گشتاور در ۷۷۵۰ دور در دقیقه، باعث افزایش قابلیت کنترل و ویژگیهای حرکتی مالتی استرادا 950 شده است.
شاسی مالتی استرادا 950 همان نمونه مورداستفاده توسط برادر بزرگترش ۱۲۶۰ است و در دو مدل استاندارد و S باقابلیتهای متفاوت عرضه میگردد.
خصوصیات منحصربهفرد مدل S به دلیل وجود سیستم تعلیق فعال DSS EVO است که بهطور مداوم تنظیمات سیستم تعلیق را برای دستیابی به بهترین عملکرد تغییر میدهد.
این سیستم تمام تلاش خود را برای افزایش راحتی و ایمنی راکب در مسیرهای مختلف به کار میبرد.
سیستم ترمز ضد قفل باقابلیت کنترل در هنگام دور زدن ساخت بوش با همکاری ترمزهای ساخت برمبو و سیستم کنترل کشش در ترکیب با سامانههای کامپیوتری دیگر، امکاناتی نظیر سیستم کنترل موتورسیکلت در سربالایی (مشابه سیستم کنترل خودرو در سربالایی، Auto-Holder) و چهار سبک رانندگی مختلف اسپرت، تورینگ، Urban و اندورو را ارائه میکند.
مالتی استرادا ۹۵۰ با استفاده از لاستیکهای 19-120/70 در جلو و 17-170/60 در عقب به حرکت درمیآید. این لاستیکها که توسط پیرلی ساختهشدهاند و بانام Scorpion Trail II شناخته میشوند، قابلیت تطبیقپذیری زیادی با محیطهای مختلف دارند و باعث افزایش فرمان پذیری و راحتی این موتورسیکلت میگردند.
منبع: cycleworld