معرفی تلویزیون اینترنتی جادو تی وی (jadootv) ؛ ستاپ باکس Jadoo5 و Jadoo4


مطلب معرفی تلویزیون اینترنتی جادو تی وی (jadootv) ؛ ستاپ باکس Jadoo5 و Jadoo4 برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ کمپانی JadooTV یک شرکت فناوری مستقر در سیلیکون ولی است که از طریق محصولات ستاپ باکس خود مانند Jadoo5 پخش زنده و محتواهای مورد درخواست کاربران را...

کمپانی JadooTV یک شرکت فناوری مستقر در سیلیکون ولی است که از طریق محصولات ستاپ باکس خود مانند Jadoo5 پخش زنده و محتواهای مورد درخواست کاربران را به آنها ارائه می‌دهد. این شرکت اخیرا جادو تی وی فارسی را نیز برای مخاطبان فارسی زبان ارائه کرده است.

ستاپ باکس (Set-Top Box) یا STB یک دستگاه گیرنده دیجیتال تلویزیون است که در ایران به رسیور دیجیتال معروف شده است. دستگاه گیرنده دیجیتال، مبدلی است که سیگنال را از منابع مختلف (برحسب نوع گیرنده دیجیتال) دریافت کرده و طی یک فرایند پردازش، آن را تبدیل به صدا و تصویر نموده و آن را برای استفاده در تلویزیون آماده می‌کند.

سیستم دیجیتال برخلاف سیگنال های آنالوگ، تجربه ای جدید در عرصه تماشای تلویزیون به وجود آورده است، چرا که علاوه بر ایجاد امکان ارائه شبکه های تلویزیونی بیشتر، کیفیت صدا و تصویر نیز بهبود می‌یابد.

با ستاپ باکس علاوه بر دیدن تصاویر و صدایی باکیفیت‌تر، امکان ارائه تعداد شبکه های بیشتر، ارائه اطلاعات اضافی کنار تصویر، راهنمای الکترونیکی برنامه ها، رادیو همراه با تلویزیون و ارائه خدمات ویژه نابینایان و ناشنوایان نیز وجود دارد.

تلویزیون اینترنتی جادو تی وی (jadootv)

جادو تی وی در کنار دیگر شرکت های بزرگ ارائه دهنده ستاپ باکس از جمله آمازون و اپل، سعی دارد تا از طریق اینترنت برنامه های مختلف سرگرمی و فیلم و سریال های خود را در اختیار بینندگان تلویزیونی قرار دهد. شما از طریق یک ستاپ باکس jadootv می‌توانید به صدها کانال تلویزیونی با کیفیت HD، متصل شده و امکان دیدن هزاران ساعت فیلم و دیگر برنامه های مختلف را دارید. البته برای این کار لازم است تا به اینترنت با سرعت دانلود ۴ مگابیت بر ثانیه دسترسی داشته باشید.

این شرکت محتواهای درخواستی و زنده تلویزیونی، فیلم و موسیقی را از طریق دستگاه های ستاپ باکس خود برای کشورهای جنوب آسیا مانند هند، پاکستان، بنگلادش، افغانستان، نپال و کشورهای خاورمیانه در نظر گرفته است. به نظر می‌رسد که محصولات مختلف این شرکت همانند جادو ۴ و جادو ۵ از تکنولوژی های قابل قبولی برخوردار باشد که در ادامه نگاه مختصری به آنها خواهیم داشت.

محصولات جادو تی‌وی

جادو تی وی فارسی جادو ۵ جادو ۴ جادو کست جادو ۴ (Jadoo4)

نسل قبلی ستاپ باکس های جادو تی‌وی است. طراحی مناسب و سینگل پیج (تک صفحه‌ای) آن باعث راحتی کار با ان می‌شود. طرح ناوبری جدید همراه با یک رابط کاربری سریعتر اندروید، تجربه کاربری بهتری نسبت به نسل های قبلی JadooTV دارد.

جادو ۴ با گوگل پلی عرضه شد تا کاربران آن بتوانند کارهای بیشتری انجام دهند، بیشتر بازی کنند، بیشتر فیلم ببینند و از هزاران برنامه قرار گرفته در این فروشگاه اندرویدی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین های گوگل پلی در سال ۲۰۱۸

جادو ۵ (Jadoo5)

Jadoo5s جدیدترین ستاپ باکس این شرکت است که تصاویر را با کیفیت ۴K UHD به نمایش می‌گذارد. این دستگاه گیرنده دیجیتالی به یک پردازنده ۴ هسته‌ای، ۲ گیگابایت حافظه DDR، بلوتوث و ویزگی های جدیدتر و لوازم جانبی بیشتر مجهز شده است. محتوای مورد علاقه کاربران با بالاترین کیفیت ۴K به آنها نشان داده می‌شود.

قابلیت کنترل صوتی و جستجوی سریع برنامه ها از دیگر ویژگی ستاپ باکس جادو ۵ است. مخاطب می‌تواند موسیقی مورد علاقه خود را دانلود کرده و از طریق بلوتوث به آن گوش دهد.

علاوه بر دو ستاپ باکس بالا، جادو تی وی فارسی نیز به تازگی توسط این شرکت راه اندازی شده که مخاطب فارسی می‌تواند از طریق آن به ۱۵۰۰ کانال تلویزیونی، میلیون ها ساعت فیلم و سریال و هزاران ویدیوی درخواستی دسترسی داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد