جنگ یمن بزرگترین فاجعه انسانی است


جنگ یمن بزرگترین فاجعه انسانی است

مسئول روابط خارجی شورای اجرایی انصاراللّه یمن گفت: جنگ یمن بزرگترین فاجعه انسانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، عدنان قاسم القفلة در ­مراسم نکوداشت کودکان مظلوم یمن در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) با بیان اینکه دشمنان از همه ابزارها از جمله جنگ اقتصادی، رسانه ای و جنگ نرم بر ضد یمن استفاده می کنند افزود: این جنگ صحنه ای برای آزمون سلاح های غربی در یمن است.
وی گفت: 24 میلیون نفر از مردم یمن نیاز به کمک دارند، 17 میلیون نفر با قحطی روبرو هستند، 10 میلیون نفر به آب نیاز دارند و 4 میلیون نفر آواره هستند.
قاسم القفله افزود: فرودگاه ها، بنادر، گذرگاه ها بسته و صادرات و واردات یمن متوقف شده است.
وی گفت: یهودیان بر سیاست های بین المللی حاکم هستند و از همه ابزارهایشان برای جنگ با مستضعفان استفاده می کنند که این را در همه کشورهای اسلامی می بینیم.
قاسم القفله با بیان اینکه یمن همسایه عرب های هم پیمان صهیونیست هاست افزود: یهودیان از ابزاری استفاده می کنند که مسلمانان را از داخل از بین ببرد و به این دلیل انصاراللّه بر اساس فرهنگ قرآنی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر یهود سر می دهد.
وی گفت: در قرآن آمده است که یهود و نصارا از مسلمانان راضی نمی شوند مگر اینکه از آنان اطاعت کنند.
قاسم القفله افزود: اکنون نیز آنان از دست نشانده هایشان راضی نشده اند و این دست نشانده ها هنوز به صهیونیست ها و آمریکایی ها باج می دهند.
وی با بیان اینکه مؤمنان کسانی هستند که در برابر استکبار جهانی و صهیونیست ها و هژمونی آمریکایی ها ایستاده اند گفت: بنابراین لازم است کنار هم بایستیم زیرا مؤمنان یاور یکدیگر هستند.
مسئول روابط خارجی شورای اجرایی انصاراللّه یمن افزود: تا زمانی که خطر را احساس کنیم آماده مقابله هستیم.
قاسم القفله با بیان اینکه مؤمنان قدرت خود را از خداوند متعال می گیرند گفت: دشمن می خواهد مسلمانان را در جهل قرار دهد و با فرهنگ ما بجنگد.
وی افزود: یاری ملت ایران و یمن از یکدیگر سابقه هزار ساله دارد و اکنون نیز باید از یکدیگر حمایت کنیم و به تفرقه افکنی دشمن گوش ندهیم زیرا روابط تاریخی، مذهبی و اسلامی داریم.
قاسم القفله گفت: دشمن تلاش می کند ما را از یکدیگر جدا کند تا بتواند بر ما پیروز شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است