به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ اولین یادواره شهدای کارمند ادارات شهرستان شهریار به میزبانی شهر فردوسیه در سالن ورزشی این شهر برگزار گردید.

در این یادواره که با حضور مسئولین و خانواده معظم شهداء ومردم شهید پرور شهر فردوسیه و شهرستان شهریار برپا شد ، سرهنگ یامینی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهریار ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین اظهار داشت : نقش والای شهدا در جنگ تحمیلی انکارناپذیر است . رشادتهای شهیدان درهر زمان و مکان باید تکرار و یادآوری شود .

در ادامه این یادواره ، سردار نورالهی جانشین فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به دلاورمردیها وازجان گذشتگیهای رزمندگان اسلام گفت: شهدا پایه های معرفت و گنجهای ارزشمندی هستند که همه باید رهرو و ادامه دهنده آرمان های آنها باشیم.

وی با اشاره به آمار و ارقام شهدای جنگ تحمیلی ، احیای فرهنگ شهادت طلبی و وقایع 8 سال جنگ تحمیلی در نسل جدید عنوان کرد : یکی از مهمترین اهدافی است که باید بر آن تکیه کرد یادآوری ایثارگری های شهیدان است . در این گونه یادواره ها که هدف از آن احیای تفکر انقلابی و تبیین آرمانهای امام خمینی (ره) است حضور جوانان باید پر رنگ تر شود .

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهید پناهی فرجام که بعنوان شهید شاخص کارمند شهرستان شهریار انتخاب شده بود با حضور مسئولین تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار: الهه حمزه ای