بهره‌برداری کاربردی از ١٠٠٠ مترمربع پیاده‌رو در شهر


بهره‌برداری کاربردی از ١٠٠٠ مترمربع پیاده‌رو در شهر

شهرآرا آنلاین (/fa/component/roojanews/frame.html?href=../../) - در همین راستا، برای بررسی درخواست اصناف و پیگیری اجرای آیین‌نامه مذکور، کمیته‌ای با عنوان سامان‌دهی پیاده‌روها در مدیریت شهری تشکیل می‌شود. معاون خدمات و محیط زیست...


شهرآرا آنلاین - در همین راستا، برای بررسی درخواست اصناف و پیگیری اجرای آیین‌نامه مذکور، کمیته‌ای با عنوان سامان‌دهی پیاده‌روها در مدیریت شهری تشکیل می‌شود. معاون خدمات و محیط زیست شهری شهردار مشهد نیز در این باره گفت: طی یک سال اخیر، ٧۵ مجوز بهره‌برداری موقت از معابر پیاده به مساحت ١٢١١ متر مربع در این کلان‌شهر صادر شده است. به گفته خلیل‌ا... کاظمی این اقدام به منــظـور ضابطه‌مند کردن دریافت بهای بهره‌برداری موقت از معابر پیاده شهری انجام شده است.

به گزارش ایرنا، همچنین به منظور سامان‌دهی مشاغل مزاحم و آلاینده، پروژه مجتمع خودروی‌ در خین‌عرب با ظرفیت ١۴٠ واحد صنفی در نظر گرفته شده که از پیشرفتی نودوهشت‌درصدی برخوردار است.

کاظمی ادامه داد: مجتمع خودروی‌‌ فجر طبرسی نیز با ظرفیت ۴۵٠ واحد صنفی با ٩٨ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی با اشاره به مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده نیز اظهار کرد: تاکنون ۶ پل عابر پیاده در مشهد مکانیزه شده است و ۴ پل نیز تا پایان امسال مکانیزه می‌‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت