دلایل مهم خیانت مردان به زنان


مردها چرا خیانت می کنند,علت خیانت مردان,خیانت مردان,خیانت شوهر,خیانت مرد به زن,خیانت مرد به همسر,دلایل مهم خیانت مردان به زنان

دلایل مهم خیانت مردان به زنان

دلایل مهم خیانت مردان به زنان

دلایل مهم خیانت مردان به زنان

دلیل خیانت مردان به همسرشان در زندگی زناشویی چیست؟ مردا چرا خیانت می کنند ؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که به چه علتی مردان به زنان خیانت می کنند ؟

خیانت مردان به این معنا نیست که دیگر عاشق همسرشان نیستند، بلکه اغلب از وضعیت کنونی خود رضایت ندارند. خیانت معمولا در زمانی اتفاق می افتد که زوجین دارای فرزند هستند و روال زندگی شان یکنواخت شده است. با وجود آنکه از بسیاری جهات تامین اند، عواطف آنچنان که باید مورد توجه قرار نمی گیرد و زن و مرد رضایت کافی از یکدیگر ندارند.

برای اجتناب از این امر اوقاتی را به بودن در کنار هم اختصاص دهید و برای یکدیگر زمان بگذارید و در این زمان نه در مورد درس فرزند و یا مخارج زندگی، بلکه در مورد عواطف و خواسته ها و امید و آرزوهایتان به گفتگو بنشینید.


نادیده گرفتن

هر آدمی گذشته و تجربه‌های شخصی خودش را دارد. انکار و نادیده گرفتن آنچه که شما از سر گذرانده‌اید و یا متهم شدن به دروغگویی و اغراق در حالی که شما تلاش می‌کنید واقعیت را بگویید یک نوع تلاش برای سرکوب است. کسی ممکن است تجربه یا خاطره شما را نداشته باشد اما او نباید آن را انکار کند. این بسیار آزاردهنده است که یک نفر شما و تاریخچه زندگی‌تان را انکار کند. چنین آدمی تمایل زیادی دارد تا توانایی‌های فعلی و دستاوردهای آینده‌تان را نیز نادیده بگیرد.



بی‌توجهی و مداخله در حرف‌ها

شاید عادت پریدن در حرف دیگری و مهلت ندادن به دیگری به اندازه یک خشونت جسمی یا جنسی بد نباشد اما بازهم یک عادت بد است. اهمیت این موضوع از آن جهت است که شما در یک رابطه نیاز به گفتگو تعامل دارید. کسی که به شما اجازه حرف زدن نمی‌دهد در نهایت باعث می‌شود گفتگویی شکل نگیرد.‏

علت های رایج برای خیانت مردان به زنان

تنوع طلبی

بسیاری از مردان با اینکه ادعای عاشقی نسبت به همسر خود دارند به او خیانت می کنند به این دلیل که تنوع طلبند و دوست دارند هر نوع رابطه ای را تجربه کنند .

مردانی که نیاز به کنترل دارند

برخی از مردان بی وفایی در وجودشان است و اگر کنترل نشوند به خیانت روی می آورند ، بهتر است این مردان را در رابطه کنترل کرد.

علت خیانت مردان به زنان

خیانت مردان به زن و زندگی به چه علت ؟؟

اراده ضعیف و نه نگفتن

برخی از مردان اراده ضعیف دارند و نمی توانند به موقعیتی که برایشان پیش می آید نه بگویند و به همین دلیل مرتکب خیانت جنسی می شوند.

ترس از وابستگی و صمیمیت زیاد

برخی از مردان دوست ندارند که وابستگی عاطفی داشته باشند و از اینکه خود را متعلق به کسی بدانند می ترسند و برای خودداری از ایجاد صمیمیت با همسرشان ، به او خیانت می کنند.

مردها عاشق همسر خود هستند، اما نمی دانند چگونه مشکلات رابطه شان را برطرف کنند. بنابراین برای پر کردن هر گونه خلاء به بیرون از ازدواجشان پناه می آورند. آن ها بجای مقابله و حل مشکل اصلی از آن طفره می روند و با خود می اندیشند که با پر کردن کمبودهای عاطفی شان با زنی دیگر، می توانند به خوبی و خوشی به زندگی با همسرشان ادامه دهند.

این مطلب شاید برایتان مفید باشد
این رفتارهای زنان باعث خیانت شوهرشان می شود
ترس از وابستگی یکی از علت های خیانت مردان

علت های اصلی خیانت مردان به همسرانشان در اوایل زندگی

خیانت مردان به زنان در ماه عسل

برخی از مردان همین که ازدواج می کنند دوست دارند با همسرشان صمیمی شوند و یک ماه عسل عاشقانه و هیجان انگیز را تجربه کنند و اگر همسرشان فردی نباشد که آن ها انتظارش را داشته اند در همان ابتدای راه به او خیانت می کنند.


یادآوری آنچه گذشته است



آیا او دائم روابط گذشته شما را به یادتان می‌آورد و شما را بخاطر آنچه در گذشته انجام داده‌اید شرمنده می‌کند؟ آیا اشتباهی رخ داده است که او پس ازگذشت سال‌ها و جبران از دست رفته‌ها هنوز هم شما را مسئول پاسخگویی می‌داند؟ کسی که شما را از گذشته می‌ترساند و باعث شرمندگی‌تان می‌شود در واقع از این روش برای کنترل و تحقیر استفاده می‌کند. این یک روش خشونت‌آمیز است که شما نباید آن را تحمل کنید. شما مجبور نیستید برای یک اشتباه، یک رابطه تمام شده یا یک گذشته بد تا ابد پاسخگو باشید.‏

چیزهای بدی که نشانه یک رابطه ناسالم هستند بسیار بیشتر از این موارد هستند. مهم این است که بدانید یک رابطه سالم چطور شکل می‌گیرد و چه چیزهایی زنگ خطر هستند. این موارد هشدارهایی جدی هستند که نباید در برابر آن سکوت کنید. پرداختن به این موضوعات به این معنا نیست که شما حتما باید رابطه را ترک کنید. در بسیاری از موارد راه حلی برای این مشکلات وجود دارد اما بدون شک راه حل این نیست که با آنها کنار بیایید و یا خیال کنید این‌ها بخشی از یک رابطه طبیعی هستند و همه آن را تجربه می‌کنند.‏

بسیاری از زنان تصور می کنند همه زنانی که با مردان متاهل دوستی می کنند زنانی بوالهوس و هرزه هستند، در حالیکه اکثر این روابط در ابتدا تنها یک دوستی و معاشرت ساده بوده است و اغلب خیانت ها در محیط کار اتفاق می افتد.

برای پیشگیری از این امر، مطمئن شوید که همسرتان با شما رابطه نزدیک تر و صمیمانه تری نسبت به همکارش دارد. زوجین اغلب به محل کار می روند، به فرزندان خود رسیدگی می کنند و شب ها به طور مجزا به کارهای شخصی خود می پردازند. باید سعی کنید در یک زمان مشترک به تختخواب رفته و دقایقی یکدیگر را در آغوش بگیرید.

تحقیقات نشان می دهد که خیانت در مردها و زنان تقریبا به یک میزان است. برخی از زنان بخاطر پر کردن کمبودهای عاطفی خود به خیانت روی می آورند و شاید این خیانت بدون برقراری هر گونه رابطه جنسی باشد که خود بدترین نوع خیانت است. کسی که به لحاظ عاطفی وابسته به شخصی دیگر می شود، معمولا نسبت به زندگی زناشویی و همسر خود دلسرد می شود. در حالیکه رابطه صرفا جنسی، وابستگی کمتری در پی داشته و آسیب کمتری را ایجاد می کند.

دلایل مهم خیانت مردان به زنان

مشاهده دسته بندی : مقالات مسائل جنسی و روابط زناشویی

بازدید : 16

این مطلب را به اشتراک بگذارید و در گوگل محبوب کنید

دلایل مهم خیانت مردان به زنان دلایل مهم خیانت مردان به زنان دلایل مهم خیانت مردان به زنان دلایل مهم خیانت مردان به زنان




حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر