قیمت پژو 206 صندوقدار در مراکش و ترکیه چقدر است؟


بعضی کمپانی‌ها برای برندسازی یک صنعت به خصوص در کشورشان یک تنه بار همه را به دوش می‌کشند، ایران خودرو یکی از آن‌هاست. یکی از نام‌های تجاری برتر خودروسازی که نه تنها صنعت ماشین ایران را به جهان معرفی کرد بلکه توانست...

بعضی کمپانی‌ها برای برندسازی یک صنعت به خصوص در کشورشان یک تنه بار همه را به دوش می‌کشند، ایران خودرو یکی از آن‌هاست.

قیمت پژو 206 صندوقدار در مراکش و ترکیه چقدر است؟

یکی از نام‌های تجاری برتر خودروسازی که نه تنها صنعت ماشین ایران را به جهان معرفی کرد بلکه توانست دید عموم را به خودروهای داخلی تغییر دهد که این مهم را با تولید پژو 206 اس دی یا همان صندوق‌دار یا اسم شناسنامه‌ایش آریان انجام داد. چگونه؟ با صادرات این خودروی باکیفیت در سال 1385 به کشورهایی که 206 صندو‌ق‌داربرایشان تازگی داشت. این خودرو در کشورهای صادراتی بازار داغی به دست آورد. البته در با وقفه‌ای کوتاه در سال 1388 نیز صادرات و خروج 206 از سرگرفته شد. خرید پژو 206 sd صفر کیلومتر در مدل‌هایی که صادر می‌شود، به آپشن‌هایی مانند چراغ اسپرت عقب، قطعات همرنگ بدنه، رینگ آلومینیومی و سپر جلوی اسپرت مجهز است.

قیمت پژو 206 صندوقدار در مراکش و ترکیه چقدر است؟

ابتدا از کشور ترکیه شروع می‌کنیم، کشوری که حالا شده خانه دوم ایرانی‌ها. به نظر می‌رسد نرخ خرید ماشین در این کشور به شدت ارزان است بنابراین پیشاپیش چشم‌هایتان از قیمت خرید پژو 206 sd صفر کیلومتر در ترکیه گرد نشود. در یکی از وبسایت‌های خرید و فروش آنلاین ترکی که تقریبا کارایی سایت دیوار را دارد، 206 صندوق‌دار ایران خودرو که صفر کیلومتر هم هست، 5300 لیر قیمت‌گذاری شده است؛ یعنی حدود 3 میلیون و 800 هزار تومان. این را هم بدانید بد نیست که با پولی حدود 3500 تا 4500 لیر در ترکیه می‌توانید بهترین خودروهای شرکت رنو را صاحب شوید. پس گمان نکنید 206 صندوقدار در ترکیه ماشین بی‌ارزشی است.

مراکش نیز یکی دیگر از کشورهایی است که از زمان رونمایی از 206 صندوق‌دار، سخت پیگیر ورود این خودرو به کشورش بود که دست آخر هم موفق شد. البته در حال حاضر 206 صندوقدار صفر کیلومتر در این کشور به ندرت دیده می‌شود و دلیل آن هم ظاهرا توقف صادرات این خودرو به مراکش است. اما با این حال در یکی از وبسایت‌های خرید و فروش خودروی مراکشی، 206 اس دی کارکرده مدل 2001، 45 درهم مراکش، یعنی حدود دو میلیون و صد هزار تومان به فروش می‌رسد. در آگهی دیگری نیز 206 صندوق‌دار مدل مدل 2014، 60 درهم قیمت‌گذاری شده است؛ حدود 3 میلیون تومان.

مراکش یکی از کشورهایی است که در آن محصولات مصرفی به ویژه خودرو گران هستند و فکر نکنید با صادرات 206 به این کشور چه ضررهایی متحمل می‌شویم. ضمن اینکه مانند کشور ما ارزش پول مراکش چندان بالا نیست.

قیمت پژو 206 صندوقدار در مراکش و ترکیه چقدر است؟

حالا می‌رسیم به قیمت خرید پژو 206 sd صفر در ایران. در سایت دیوار هم آگهی 206 صندوق‌دارهای صفر کیلومتر دیده می‌شود هم صندوق‌دارهایی که در حد صفر کیلومتر هستند. برای مثال 206 صندوقدار مدل 1397 با 6 هزار کیلومتر کارکرد 70 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. فروشنده می‌گوید در مرداد امسال این خودرو را تحویل گرفته و حسابی آن را خوشگل کرده، مثلا روی روکش فرمان چرم دست‌سوز کشیده و روکش صندلی‌ها را هم تعویض کرده است. در آگهی دیگری نیز خرید پژو 206 sd صفر کیلومتر، پلاک شده و آماده تحویل در مدل وی 8، 79 میلیون تومان به فروش می‌رسد. مزیتی که آگهی‌های فروش خودروهای صفر کیلومتر در سایت دیوار دارند، پلاک‌گذاری آن‌ها است. به هر حال این مرحله هم خرج دارد و هم وقت زیادی از دارنده خودرو می‌برد.

قیمت پژو 206 صندوقدار در مراکش و ترکیه چقدر است؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان