پیش بازی منچستریونایتد - آرسنال


پیش بازی منچستریونایتد - آرسنال

حساس ترین دیدار امشب لیگ برتر بین دو تیم منچستریونایتد و آرسنال انجام خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، تقابل یونایتد و آرسنال، به خودی خود همواره از حساسیت ویژه ای برخوردار بوده است ولی دیدار امشب با توجه به شرایط دو تیم، از مهم ترین دیدارهای آنها خواهد بود. شیاطین سرخ روزهای پر افت و خیزی را تجربه می‌کنند. آنها پس از دو پیروزی پیاپی در لیگ برتر، مقابل منچسترسیتی متحمل شکست شدند و در دو بازی بعدی شان، به تساوی دست پیدا کردند. شاگردان مورینیو با 22 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته اند و حواشی زیادی گریبان گیر تیمشان شده است. روز گذشته مورینیو در کنفرانس خبری، گرد و خاک به پا کرد و با لحنی تند با رسانه ها صحبت کرد و حرف های جنجالی به میان آورد. او همچنین با تلویزیون رسمی باشگاه نیز دچار اختلاف شده و بار دیگر نیمکتش را بسیار لرزان می‌بیند.

پیروزی در این دیدار، می‌تواند مورینیو را در جایگاهی قرار دهد که ابتکار عمل به دستش باشد ولی شکست در آن، کاملا می‌تواند شرایطش را متزلزل کند.

پیش بازی منچستریونایتد - آرسنال

در آن سو، آرسنال با 30 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. شاگردان اونای امری عملکرد خوبی در این فصل داشته اند و 9 پیروزی، 3 تساوی و 2 شکست کسب کرده اند. در 6 تقابل اخیرشان، 3 پیروزی و 3 تساوی حاصل شده و توپ چی ها از آمادگی بالایی برای این بازی برخوردار هستند.

اوبامیانگ، مهاجم اهل گابن، با 10 گل زده، بهترین گلزن لیگ برتر به حساب می‌آید و با توجه به بحران مصدومیت و محرومیت در خط دفاع یونایتد، مورینیو کار سختی در کنترل او خواهد داشت. آنتونی مارسیال نیز با 6 گل بهترین گلزن یونایتد به حساب می‌آید و عملکرد خوبی تا به اینجا داشته است.

پیش بازی منچستریونایتد - آرسنال

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای یونایتد، 2 پیروزی برای آرسنال و 1 تساوی به دست آمده است. یونایتد برای بازی امروز، ویکتور لیندلوف و الکسیس سانچس را به علت مصدومیت و اشلی یانگ را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت و حضور دارمیان، فیل جونز، کریس اسمالینگ، روملو لوکاکو، مارکوس راشفورد، لوک شاو، آنتونیو والنسیا و اریک بایی هنوز مشخص نیست.

در آن سو آرسنال نیز ماوروپانوس، ولبک و مونرئال را به علت مصدومیت و ژاکا را به علت محرومیت در اختیار ندارد و حضور مصطفی و اوزیل هنوز قطعی نیست.

ترکیب احتمالی:

پیش بازی منچستریونایتد - آرسنال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان