کمسیون بهداشت مجلس کمبودهای مراکز درمانی اصفهان را بررسی می کند


کمسیون بهداشت مجلس کمبودهای مراکز درمانی اصفهان را بررسی می کند

اصفهان - ایرنا - عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون در سفر سه روزه به اصفهان، کمبودها و امکانات و تجهیزات مراکز بهداشتی و درمانی این استان را بررسی می کنند.

حیدرعلی عابدی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در این مدت با سفر به شهرهای کوهپایه، ورزنه و نیک آباد در شرق شهرستان اصفهان امکانات مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی این شهرها را ارزیابی خواهند کرد.
وی اظهارداشت: طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی شهر داران نیز فردا ( پنجشنبه ) در جریان سفر اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به شهرستان های چادگان، فریدن و فریدونشهر آغاز می شود.
نماینده مردم اصفهان اضافه کرد: اعضای این کمیسیون روز جمعه نیز از سه مرکز بهداشتی و درمانی و یک مرکز درمانی وابسته به تامین اجتماعی بازدید و در نشستی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مشکلات و معضلات فرا روی بخش بهداشت و درمان استان را بررسی خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه بودجه سال آینده کشور در روزهای آینده جهت بررسی به مجلس شورای اسلامی تقدیم می شود، گفت: باید از توان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای بهبود وضعیت استان اصفهان در بخش بهداشت و درمان استفاده کنیم.
2093/ 6022

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد