بشاگرد از جاده های آسفالت محروم است/ 1500 کیلومترراه روستایی خاکی


بشاگرد از جاده های آسفالت محروم است/ 1500 کیلومترراه روستایی خاکی

بشاگرد - راههای روستایی شهرستان بشاگرد که قبل از شهرستان شدن منطقه خاکی و صعب العبور بودند، همچنان نیز به همان شکل باقی مانده است.

خبرگزاری مهر - گروه استانها، حبیب عیدزاده: امروزه وجود راههای مناسب در هر شهر و منطقه ای زیربنای توسعه و پیشرفت وآبادانی را در آن منطقه فراهم می کند که در صورت نبود و یا نامناسب بودن راهها توسعه و پیشرفت را از منطقه سلب می کند.

شهرستان بشاگرد جزو مناطق کمتر توسعه یافته در کشور است که ۸۰ درصد راههای آن خاکی و صعب العبور است و در طول این سالها با تلاش همه مدیران شهرستانی و استانی در نبود اعتبارات کافی و مناسب وضعیت راهها منطقه بهبود نیافته است.

بشاگرد بعد از تبدیل شدن به شهرستان و تلاش بی وقفه مدیران برای حل مشکلات، هنوز دارای راههای خاکی و صعب العبور زیادی است که با کوچکترین بارندگی اقدامات انجام شده مسئولان را از بین می برد.

عمر بعضی از پروژه نیمه تمام در حوزه راه های روستایی بشاگرد بیش از ۸ سال است

حسین صالحی عضو شورای روستای بشنو در بخش گوهران بشاگرد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: یکی از دغدغه های مهم مردم در حوزه درابسر بخش گوهران بشاگرد نامناسب ناایمن بودن راههای روستایی است که متاسفانه عمر بعضی از این پروژه در دست اقدام بیش از ۸ سال می گذرد.

بشاگرد از جاده های آسفالت محروم است/ 1500 کیلومترراه روستایی خاکی

صالحی بیان داشت: مسئولان راه و شهر سازی شهرستان واستان تحرکات لازم را برای رفع دغدغه های مردم ندارند در صورتی که برای رفع این مشکل پیگیری ها و مکاتبات لازم انجام شده است.

رایزنی نماینده مردم در مجلس و مدیران برای دریافت اعتبارات حوزه راه بیشتر شود

صالحی با بیان اینکه محرومیت شهرستان بشاگرد در حوزه راه برای همه مسئولان نمایان است گفت: بعد از گذشت سالها از شهرستان شدن بشاگرد عزم جهادی مدیران می توانست گره گشای بسیاری از مشکلات در حوزه راه باشد اما عدم پیگیری مناسب سبب شده است که این مشکلات انباشته شود و در حال حاضر اداره راه برای رفع آنها با مشکل مواجه شود.

عضو شورای روستای بشنو بیان داشت:نماینده حوزه شرق هرمزگان باید برای حل مشکل راههای روستایی با وزارت را ومدیران استانی رایزنی مناسب داشته باشد و آنها را ضمن دعوت وبازدید از راههای روستایی شهرستان مجاب به تخصیص اعتبارات لازم کند.

صالحی عنوان کرد: دولت می تواند با تامین قیر و اعتبارات لازم نگاه ویژه ای به مردم واین شهرستان داشته باشد و برای عدم ایجاد نگرانی دوری از نگاه تبعیض آمیز نسبت به سایر شهرستانها اقدام کند.

هفت محور زیر سازی شده آماده آسفالت در بخش گوهران

یوسف حسینی بخشدار بخش گوهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در حوزه راه سازی در بخش گوهران اقدامات خوبی صورت گرفته است گفت: در سالهای گذشته در این بخش بیش از پنچ محور و راه روستایی بیش از ۱۱روستا زیر سازی و آسفالت شده است که برای اتمام بقیه راهها نیازمند تخصیص اعتبارات و توجه بیشتر اداره کل راه و شهر سازی استان است.

بشاگرد از جاده های آسفالت محروم است/ 1500 کیلومترراه روستایی خاکی

حسینی بیان کرد:یکی از مهمترین محورها یکی که می تواند راه مواصلاتی بشاگرد به شهرستان میناب کوتاه کند جاده چهارده روستا است که درحال حاضر در سه نقطه در حال باز سازی وزیر سازی قرار دارد.

بخشدار گوهران عنوان کرد:متولیان کار با سرعت بخشیدن به این پروژه ها و تخصیص اعتبارات کافی جاده های ناهموار و خاکی روستاهای بشاگرد را که بیش از هفت محور زیرسازی شده است با آسفالت کردن آنها به اتمام برسانند.

حسینی گفت:دغدغه مردم و شوراها نسبت به وضعیت راهها روستایی به حق است که اداره کل راه و شهرسازی استان نیز مشکلات وموانع بر سر راه بر طرف سازد.

بخش گافروپارامون فاقد راه آسفالته در بشاگرد است

ابراهیم لطف الهی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بخش گافر و کار امون یکی از مهمترین بخشهای کشور است گفت:مشکلات موجود در این بخش سال هاست که مردم را دوچار مشکل کرده که مهمترین آن نبود راه مناسب روستایی آسفالته است.

لطف الهی بیان داشت: همه راههای روستایی در بخش گافر و پار امون خاکی وصعب العبور هستند و مسئولان باید برای بهبود وضعیت این راههای تلاش کنند.

بخشدار گافروپارامون عنوان کرد: عدم تخصیص اعتبارات سبب شده است که پیمانکاران برای دریافت مطالبات خود دلسردانه به کار خود مشغول باشند و یا در برخی از نقاط نیز دست از کار خود بردارند.

بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر راه روستایی خاکی در بشاگرد نیازمند زیرسازی و آسفالت است

سعید احمدی رئیس اداره راه شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: کل راههای روستایی در شهرستان بشاگرد۱۶۴۷کیلومتر است ، که بیش از ۱۰۱ کیلومتر آن آسفالت شده است.

احمدی بیان داشت: راههای خاکی نا ایمن در شهرستان بشاگرد ۱۴۰۰ کیلومتر است که ۱۰۰ کیلومتر آن آماده برای آسفالت شدن قرار دارد.

رئیس اداره راه شهرستان بشاگرد عنوان کرد:بیشتر محورها و راه های روستایی در شهرستان بشاگرد را به پیمانکاران تحویل داده که یا کارهای زیرسازی راههای روستایی را انجام داده و یا در حال انجام هستند.

تامین و تخصیص اعتبار کافی می تواند مشکل راههای روستایی بشاگرد را حل کند

احمدی گفت: روستاها در منطقه بشاگرد به علت کوهستانی بودن و پراکنده بودن نیازمند اقدامات اساسی است و برای این کار اداره راه و شهرسازی و راه داری شهرستان شبانه روزی تلاش می کنند.

رئیس اداره راه بشاگرد گفت: با توجه به شرایط منطقه و کمبود مصالح ۵۴۷ میلیاردتومان اعتبار برای راههای بشاگرد نیاز است تا بتوان شرایط خوبی را برای روستاهای فراهم کرد ،که باورند فعلی تخصیص اعتبارات این امر ۱۹۸سال طول خواهد کشید.

نهضت آسفالت گره گشای راه های خاکی در بشاگرد است

سعید احمدی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در سالهای گذشته در روستاها را نباید نادیده گرفت عنوان کرد:همه راههای روستاهای بالای ۲۰خانوار در شهرستان بشاگرد ۸۶۵ کیلومتر است که باید احداث و آسفالت شوند.

احمدی گفت: عدم تخصیص اعتبارات و نبود قیر برای آسفالت راههای زیر سازی شده می تواند هزینه های بیشتری را در پی داشته باشد که با کوچکترین بارندگی این راههای به روز اول برخواهند گشت.


خبرگزاری مهر - گروه استانها، حبیب عیدزاده: امروزه وجود راههای مناسب در هر شهر و منطقه ای زیربنای توسعه و پیشرفت وآبادانی را در آن منطقه فراهم می کند که در صورت نبود و یا نامناسب بودن راهها توسعه و پیشرفت را از منطقه سلب می کند.

شهرستان بشاگرد جزو مناطق کمتر توسعه یافته در کشور است که ۸۰ درصد راههای آن خاکی و صعب العبور است و در طول این سالها با تلاش همه مدیران شهرستانی و استانی در نبود اعتبارات کافی و مناسب وضعیت راهها منطقه بهبود نیافته است.

بشاگرد بعد از تبدیل شدن به شهرستان و تلاش بی وقفه مدیران برای حل مشکلات، هنوز دارای راههای خاکی و صعب العبور زیادی است که با کوچکترین بارندگی اقدامات انجام شده مسئولان را از بین می برد.

عمر بعضی از پروژه نیمه تمام در حوزه راه های روستایی بشاگرد بیش از ۸ سال است

حسین صالحی عضو شورای روستای بشنو در بخش گوهران بشاگرد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: یکی از دغدغه های مهم مردم در حوزه درابسر بخش گوهران بشاگرد نامناسب ناایمن بودن راههای روستایی است که متاسفانه عمر بعضی از این پروژه در دست اقدام بیش از ۸ سال می گذرد.

بشاگرد از جاده های آسفالت محروم است/ 1500 کیلومترراه روستایی خاکی

صالحی بیان داشت: مسئولان راه و شهر سازی شهرستان واستان تحرکات لازم را برای رفع دغدغه های مردم ندارند در صورتی که برای رفع این مشکل پیگیری ها و مکاتبات لازم انجام شده است.

رایزنی نماینده مردم در مجلس و مدیران برای دریافت اعتبارات حوزه راه بیشتر شود

صالحی با بیان اینکه محرومیت شهرستان بشاگرد در حوزه راه برای همه مسئولان نمایان است گفت: بعد از گذشت سالها از شهرستان شدن بشاگرد عزم جهادی مدیران می توانست گره گشای بسیاری از مشکلات در حوزه راه باشد اما عدم پیگیری مناسب سبب شده است که این مشکلات انباشته شود و در حال حاضر اداره راه برای رفع آنها با مشکل مواجه شود.

عضو شورای روستای بشنو بیان داشت:نماینده حوزه شرق هرمزگان باید برای حل مشکل راههای روستایی با وزارت را ومدیران استانی رایزنی مناسب داشته باشد و آنها را ضمن دعوت وبازدید از راههای روستایی شهرستان مجاب به تخصیص اعتبارات لازم کند.

صالحی عنوان کرد: دولت می تواند با تامین قیر و اعتبارات لازم نگاه ویژه ای به مردم واین شهرستان داشته باشد و برای عدم ایجاد نگرانی دوری از نگاه تبعیض آمیز نسبت به سایر شهرستانها اقدام کند.

هفت محور زیر سازی شده آماده آسفالت در بخش گوهران

یوسف حسینی بخشدار بخش گوهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در حوزه راه سازی در بخش گوهران اقدامات خوبی صورت گرفته است گفت: در سالهای گذشته در این بخش بیش از پنچ محور و راه روستایی بیش از ۱۱روستا زیر سازی و آسفالت شده است که برای اتمام بقیه راهها نیازمند تخصیص اعتبارات و توجه بیشتر اداره کل راه و شهر سازی استان است.

بشاگرد از جاده های آسفالت محروم است/ 1500 کیلومترراه روستایی خاکی

حسینی بیان کرد:یکی از مهمترین محورها یکی که می تواند راه مواصلاتی بشاگرد به شهرستان میناب کوتاه کند جاده چهارده روستا است که درحال حاضر در سه نقطه در حال باز سازی وزیر سازی قرار دارد.

بخشدار گوهران عنوان کرد:متولیان کار با سرعت بخشیدن به این پروژه ها و تخصیص اعتبارات کافی جاده های ناهموار و خاکی روستاهای بشاگرد را که بیش از هفت محور زیرسازی شده است با آسفالت کردن آنها به اتمام برسانند.

حسینی گفت:دغدغه مردم و شوراها نسبت به وضعیت راهها روستایی به حق است که اداره کل راه و شهرسازی استان نیز مشکلات وموانع بر سر راه بر طرف سازد.

بخش گافروپارامون فاقد راه آسفالته در بشاگرد است

ابراهیم لطف الهی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بخش گافر و کار امون یکی از مهمترین بخشهای کشور است گفت:مشکلات موجود در این بخش سال هاست که مردم را دوچار مشکل کرده که مهمترین آن نبود راه مناسب روستایی آسفالته است.

لطف الهی بیان داشت: همه راههای روستایی در بخش گافر و پار امون خاکی وصعب العبور هستند و مسئولان باید برای بهبود وضعیت این راههای تلاش کنند.

بخشدار گافروپارامون عنوان کرد: عدم تخصیص اعتبارات سبب شده است که پیمانکاران برای دریافت مطالبات خود دلسردانه به کار خود مشغول باشند و یا در برخی از نقاط نیز دست از کار خود بردارند.

بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر راه روستایی خاکی در بشاگرد نیازمند زیرسازی و آسفالت است

سعید احمدی رئیس اداره راه شهرستان بشاگرد در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: کل راههای روستایی در شهرستان بشاگرد۱۶۴۷کیلومتر است ، که بیش از ۱۰۱ کیلومتر آن آسفالت شده است.

احمدی بیان داشت: راههای خاکی نا ایمن در شهرستان بشاگرد ۱۴۰۰ کیلومتر است که ۱۰۰ کیلومتر آن آماده برای آسفالت شدن قرار دارد.

رئیس اداره راه شهرستان بشاگرد عنوان کرد:بیشتر محورها و راه های روستایی در شهرستان بشاگرد را به پیمانکاران تحویل داده که یا کارهای زیرسازی راههای روستایی را انجام داده و یا در حال انجام هستند.

تامین و تخصیص اعتبار کافی می تواند مشکل راههای روستایی بشاگرد را حل کند

احمدی گفت: روستاها در منطقه بشاگرد به علت کوهستانی بودن و پراکنده بودن نیازمند اقدامات اساسی است و برای این کار اداره راه و شهرسازی و راه داری شهرستان شبانه روزی تلاش می کنند.

رئیس اداره راه بشاگرد گفت: با توجه به شرایط منطقه و کمبود مصالح ۵۴۷ میلیاردتومان اعتبار برای راههای بشاگرد نیاز است تا بتوان شرایط خوبی را برای روستاهای فراهم کرد ،که باورند فعلی تخصیص اعتبارات این امر ۱۹۸سال طول خواهد کشید.

نهضت آسفالت گره گشای راه های خاکی در بشاگرد است

سعید احمدی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در سالهای گذشته در روستاها را نباید نادیده گرفت عنوان کرد:همه راههای روستاهای بالای ۲۰خانوار در شهرستان بشاگرد ۸۶۵ کیلومتر است که باید احداث و آسفالت شوند.

احمدی گفت: عدم تخصیص اعتبارات و نبود قیر برای آسفالت راههای زیر سازی شده می تواند هزینه های بیشتری را در پی داشته باشد که با کوچکترین بارندگی این راههای به روز اول برخواهند گشت.

کد خبر 4476652

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !