3849 کارت سوخت از خراسان شمالی به ستاد سوخت بازگردانده شد


3849 کارت سوخت از خراسان شمالی به ستاد سوخت بازگردانده شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: از سال 91 تاکنون، سه هزار و 849 فقره کارت سوخت خودروهای نو که مالکان برای دریافت آن مراجعه نکرده بودند به ستاد سوخت در تهران بازگشت داده شد.

علی اکبر خانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از تیرماه سال 91، 68 هزار و 651 فقره کارت سوخت به پست استان تحویل داده شده است که 64 هزار و 121 فقره از این کارت ها به دست مالکان رسیده است و سه هزار و 849 کارت مراجعه کننده ای نداشته است.
وی گفت: کارت های سوخت که مراجعه کننده ای نداشت، به تهران بازگشت داده شد.
وی افزود: اکنون 681 فقره کارت سوخت در باجه های پست استان موجود است که در حال توزیع کردن آن هستیم.

* مراجعه مالکان خودروهای فاقد کارت سوخت به اداره پست
مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان شمالی هم گفت: بر اساس آمار، کارت سوخت برخی از خودروهای نو در ادارات پست مانده است و از متقاضیان دریافت کارت سوخت المثنی درخواست می شود پیش از اقدام برای دریافت کارت، به اداره پست مراجعه کرده و کارت سوخت خود را دریافت کنند.
مجتبی شکوری اظهار داشت: مالکان خودروهای صفر کیلومتر که متقاضی دریافت کارت سوخت المثنی شده اند در صورت اقدام برای این کارت، کارت اولیه آنان می سوزد.
وی افزود: افرادی که کارت سوخت خودرو یا موتورسیکلتشان مفقود شده، بر اساس جدول زمانبندی نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.
مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خراسان شمالی تاکید کرد: مالکان خودرو یا موتور سیکلت که براساس اطلاعات سامانه هوشمند، کارت سوخت فعال دارند در صورت ثبت تقاضای صدور کارت المثنی، کارت اولیه باطل می شود.
7185/ 6042

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی