6 میلیون کره‌ای نیازمند کمک فوری سازمان ملل هستند


6 میلیون کره‌ای نیازمند کمک فوری سازمان ملل هستند

سازمان ملل تخمین زده است که حدود 6 میلیون نفر از مردم کره شمالی در سال آینده میلادی به کمکهای بشردوستانه نیاز دارند. این وضعیت به واسطه شرایط بد کشاورزی حاکی از گرمای هوا و سیل ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یو پی آی، دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد که پروژه‌های مربوط به کره شمالی به دلیل افزایش قیمت سوخت، حمل و نقل و انبارداری نیازمند بیش از 111 میلیون دلار کمک مالی دیگر است.

گزارش بررسی امور بشردوستانه جهانی 2019 اعلام کرد تحریم‌های اعمال شده بر کره شمالی باعث افزایش هزینه‌ها برای پروژه‌های بشردوستانه شده است.
تعداد کمتری از تامین کننده‌ها حاضر به مشارکت در پروژه‌های بشردوستانه مرتبط با کره شمالی هستند. انتقال پول از طریق سیستم‌های بانکی درحال حاضر محدود شده و انتقال کالاهای حیاتی بشردوستانه اغلب در این کشور دچار انزوا با تاخیر تحویل داده می‌شوند.
تخمین زده می‌شود درسال جاری حدود 10.3 میلیون نفر از مردم ازجمله کودکان زیر 5 سال، زنان باردار و مردم دچار معلولیت و بیماری نیازمند دریافت کمکهای بشردوستانه هستند.
آژانسهای بشردوستانه سازمان ملل پروژه‌های خود در کره شمالی را از 300 میلیون دلار در سلا 2004 به 26.2 میلیون دلار در سال جاری کاهش داده‌اند.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !