سرمربی نساجی : ما در بازی مقابل پیکان مهاجم نداریم!


جواد نکونام ، سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان به خاطر حضور در تمرین تیمش حضور پیدا نکرد و پس از چند دقیقه تاخیر حمید رجبی، دستیار نکونام در این نشست حاضر شد و اظهار کرد: ما در این بازی مهاجم نداریم به خاطر این که عباس‌زاده و نظری در بازی قبلی مصدوم شدند و دو ماه در تیم حضور ندارند و دو مهاجم دیگر ما رحمان جعفری که در تمرین...

سرمربی نساجی : ما در بازی مقابل پیکان مهاجم نداریم!

جواد نکونام : از داوران می‌خواهیم که طوری قضاوت کنند که حق به حق‌دار برسد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰
سرمربی نساجی : ما در بازی مقابل پیکان مهاجم نداریم!

مربی تیم نساجی مازندران می‌گوید تیمش برای بازی با پیکان هیچ مهاجمی در ترکیب ندارد و کار سختی برای امتیازگیری مقابل حریف خود خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد نکونام ، سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان به خاطر حضور در تمرین تیمش حضور پیدا نکرد و پس از چند دقیقه تاخیر حمید رجبی، دستیار نکونام در این نشست حاضر شد و اظهار کرد:

ما در این بازی مهاجم نداریم به خاطر این که عباس‌زاده و نظری در بازی قبلی مصدوم شدند و دو ماه در تیم حضور ندارند و دو مهاجم دیگر ما رحمان جعفری که در تمرین امروز مصدوم شد و علی شجاعی هم به خاطر فوت یکی از نزدیکانش شرایط روحی مناسب ندارد.

جواد نکونام درباره اعتراضات نساجی به داوری‌های لیگ توضیح داد:

به گواه اکثر کارشناسان بیش‌ترین ضرر از داوری را نساجی متحمل شده است. البته باشگاه می‌داند که این اشتباهات سهوی بوده و عمدی در کار نبوده است. ما تاکنون حدود ۱۰ امتیاز به خاطر داوری از دست دادیم که اگر به ما می‌رسید، می‌توانیم جزو ۶ تیم نخست قرار بگیریم. از داوران می‌خواهیم که طوری قضاوت کنند که حق به حق‌دار برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس