20 عمل زنده در کنگره قلب ایران و اروپا در مشهد ارائه می شود


20 عمل زنده در کنگره قلب ایران و اروپا در مشهد ارائه می شود

مشهد- ایرنا- دبیر علمی دومین کنگره بین المللی قلب ایران و اروپا گفت: بیش از 20 عمل جراحی زنده (live case)در طول برپایی این کنگره با حضور جراحان قلب از داخل و خارج کشور ارائه می شود.

دکتر محمود شبستری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این جراحی ها به صورت زنده برای شرکت کنندگان در کنگره پخش می شود و متخصصان علاوه بر مشاهده جزئیات جراحی، می توانند پرسش های خود را حین جراحی مطرح کرده و پاسخ بگیرند.
وی اظهار داشت: عمل های زنده جراحی اغلب بیماریهای انسداد مزمن عروق کرونر، آنژیوپلاستی و بیماریهای مادرزادی قلب را شامل می شود.
وی گفت: دومین کنگره قلب ایران و اروپا با هدف ارائه تازه ترین یافته ها و تکنولوژی ‌های تشخیص و درمان بیماری های قلبی و انتقال تجربیات و تبادلات علمی با متخصصان جهان در مشهد در حال برگزاری است.
رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی افزود: در این کنگره 700 نفر شامل 500 متخصص و جراح قلب از داخل و خارج کشور و 200 پرستار مرتبط با بیماریهای قلبی حضور دارند.
وی اظهار داشت: متخصصان خارجی حاضر در این کنگره از کشورهای منطقه از قبیل عراق، سوریه، افغانستان، کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی هستند.
دومین کنگره بین المللی قلب ایران و اروپا از 14 تا 17 آذر ماه در بیمارستان رضوی مشهد در حال برگزاری است.
3027 / 6053

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی