همدان سهم بسزایی در مدال آوری های بین المللی دارد


همدان سهم بسزایی در مدال آوری های بین المللی دارد

محمدرضا مظلومی شامگاه چهارشنبه در حاشیه آیین تجلیل از مدال آوران پاراآسیایی جاکارتا، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سهم همدان در مدال آوری پاراآسیایی 2018 برجسته بود و تصاحب چهار نشان رنگارنگ نشان از برنامه ریزی...

محمدرضا مظلومی شامگاه چهارشنبه در حاشیه آیین تجلیل از مدال آوران پاراآسیایی جاکارتا، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سهم همدان در مدال آوری پاراآسیایی 2018 برجسته بود و تصاحب چهار نشان رنگارنگ نشان از برنامه ریزی مطلوب و توجه ویژه مسئولان اجرایی به ورزش معلولان دارد.
وی بیان کرد: امروزه همدان یکی از قطب های مدال آوری فدراسیون نابینایان و کم بینایان در عرصه های جهانی و آسیایی محسوب می شود و جزو پنج استان برتر است.
مظلومی خاطرنشان کرد: در همدان ورزشکاران ارزنده ای در رشته های مختلف نابینایان و کم بینایان به ویژه دو ومیدانی داریم و باید این روند با حمایت های بیشتر ادامه یابد.
رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور یادآور شد: این موفقیت ها در حالی ایجاد شد که یکی از بانوان به عنوان رئیس در راس هیات قرار گرفته و نشان می دهد بانوان نیز می توانند افتخارات بزرگ را رقم بزنند.
وی عملکرد هیات نابینایان و کم بینایان همدان را مطلوب و مورد رضایت فدراسیون دانست و گفت: افق فدراسیون افزایش مدال آوری در پاراالمپیک 2020 به نسبت دوره گذشته است و به طور قطع به این هدف مهم می رسیم.
مظلومی یادآور شد: حضور موفق در پاراآسیایی 2018 جاکارتا اندونزی نیز زمینه مناسبی برای درخشش در پاراالمپیک 2020 بود که از همین امسال برنامه ریزی منظم و منسجم را برای رسیدن به این مهم داشته ایم.
محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور برای حضور در آیین تجلیل از مدال آوران پاراآسیایی جاکارتا و مجمع سالانه هیات همدان به این شهر سفر کرده بود.
7520/2087
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد