رستوران چیپوتله


آیا شما هم از طرفداران غذاهای تند هستید ؟ در هوای پاییزی شمال خوردن یک غذای تند مکزیکی در یک رستوران زنجیره ای معروف بسیار لذت بخش است. رستوران چیپوتله مازندران دارای دکوری خاص و زیبا می باشد که بسیار با سلیقه در کنار هم قرار گرفته است. طعم غذاهای رستوران چیپوتله مازندران بسیار لذیذ […] نوشته رستوران چیپوتله اولین بار در جاهای دیدنی ایران. پدیدار...

آیا شما هم از طرفداران غذاهای تند هستید ؟ در هوای پاییزی شمال خوردن یک غذای تند مکزیکی در یک رستوران زنجیره ای معروف بسیار لذت بخش است.
رستوران چیپوتله مازندران دارای دکوری خاص و زیبا می باشد که بسیار با سلیقه در کنار هم قرار گرفته است. طعم غذاهای رستوران چیپوتله مازندران بسیار لذیذ می باشد و طعمی دارد که جایی دیگر آن را تست نکردید. کیفیت غذاهای این شعبه از چیپوتله هم دقیقا مثل شعبه های تهران هست و فوق العاده خوشمزه می باشد.
منو از تنوع غذایی بالایی برخوردار است و تمامی مواد غذایی از مواد اولیه درجه یک و مرغوب به صورت روزانه تهیه می شود.
شلوغی همیشگی ررستوران چیپوتله مازندران خبر از قیمت خوب و کیفت بالای غذای این رستوران را می دهد.
راه دسترسی به رستوران چیپولته مازندران بسیار راحت می باشد. شما بعد از رستم رود رو به روی شهرک مخابرات ایزدشهر می توانید اوقات خوشی را در این رستوران با عزیزانتان بگزانید.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران این است که جلوی خودتان غذایتان آماده می شود و این کار در نهایت رعایت بهداشت صورت می گیرد.

آدرس : مازندران ایزدشهر‎ رستم رود، روبروی شهرک مخابرات

رستوران چیپوتله

رستوران چیپوتلهپربازدیدترین ها:

رستوران چیپوتله

رستوران چیپوتله

رستوران چیپوتله

رستوران چیپوتله

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر