رستوران لاویج نور


اگر به دنبال رستورانی هستید که غذاهای ایرانی و فست فود متنوعی داشته باشد و در عین حال از تازگی غذای ان اطمینان داشته باشید رستوران لاویج نور بهترین انتخاب برای شما همران عزیز است. نوع پخت ماهی هایش با رستوران های دیگر کاملا متفاوت است، این نظر مشتریانی است که سال ها لاویج در […] نوشته رستوران لاویج نور اولین بار در جاهای دیدنی ایران. پدیدار شد.

اگر به دنبال رستورانی هستید که غذاهای ایرانی و فست فود متنوعی داشته باشد و در عین حال از تازگی غذای ان اطمینان داشته باشید رستوران لاویج نور بهترین انتخاب برای شما همران عزیز است. نوع پخت ماهی هایش با رستوران های دیگر کاملا متفاوت است، این نظر مشتریانی است که سال ها لاویج در زمره انتخاب هایشان قرار گرفته است.
رستوران لاویج نور که مجموعه ای از فست فود و غذاهای ایرانی و محلی را در خود جای داده است، پاتوق بسیاری از گردشگران و محلی های شمالی است.
اونایی که طعم غذاهای رستوران لاویج نور رو چشیدن می دونن که خوراک های محلی این رستوران واقعا کم نظیره و آدم بعضی وقت ها هوس می کنه انگشت هاش رو هم بخوره! درسته که قیمت هاش بالاست ولی کیفیت غذایی که سرو می کنه، اون هم برای رستورانی که توی مرکز شهر قرار گرفته، عالیه. لاویچ 350 تا صندلی داره و جزو رستوران های بزرگ منطقه است که البته بیشتر وقت ها شلوغه. بهتره وقتی لاویج میری غذاهای ایرانی رو امتحان کنی ولی اگر هیچ جور با این غذاها کنار نمیای یا خیلی هوس ساندویج کردی، تو یه بخشی از رستوران فست فود هم سرو میشود.
شما می توانید مهمانی و جشن های خود را با هماهنگی قبلی در این رستوران منحصر به فرد برگزار کنید. و اوقات خوبی را با عزیزان و دوستان خود داشته باشید

آدرس: مازندران، نور خیابان امام، روبروی هلال احمر
شماره تلفن : 0116222896
رستوران لاویج نور

رستوران لاویج نور

رستوران لاویج نور

رستوران لاویج نورپربازدیدترین ها:

رستوران لاویج نور

رستوران لاویج نور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403