طعنه جالب مودریچ به مسی و رنالدو پس از دریافت توپ طلا


لوکا مودریچ بعد از ده سال انتخاب شدن متوالی لیونل مسی و رونالدو به عنوان بهترین بازیکن جهان، بالاخره این عنوان را از آن خود کرد و حالا این ستاره 33 ساله از تلاش فراوان و مسیر دشواری که برای نیل به این اهداف طی کرده صحبت می کند. مودریچ گفت: “سفر و ماجراجویی من بسیار طولانی و سخت بود، اما به همین دلیل من در مورد همه اتفاقاتی که در حال حاضر رخ می...

طعنه جالب مودریچ به مسی و رنالدو پس از دریافت توپ طلا

مودریچ: حالا مردم می دانند فوتبال فقط گل زدن نیست
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۲
طعنه جالب مودریچ به مسی و رنالدو پس از دریافت توپ طلا

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید گفت و گویی با مجله GQ انجام داده است وی در این مصاحبه گفت: حالا مردم می دانند فوتبال فقط گل زدن نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوکا مودریچ بعد از ده سال انتخاب شدن متوالی لیونل مسی و رونالدو به عنوان بهترین بازیکن جهان، بالاخره این عنوان را از آن خود کرد و حالا این ستاره ۳۳ ساله از تلاش فراوان و مسیر دشواری که برای نیل به این اهداف طی کرده صحبت می کند.

مودریچ گفت:

“سفر و ماجراجویی من بسیار طولانی و سخت بود، اما به همین دلیل من در مورد همه اتفاقاتی که در حال حاضر رخ می دهد بسیار خوشحال هستم.

همه این جوایز مانند توپ طلا یا مرد سال فیفا نشان می دهد کسی این موفقیت ها را به شما هدیه نمی دهد و تمام دستاوردهای من به خاطر تلاش فراوانم بوده است.

حالا من بسیار خوشحالم دیگر مردم من را به خاطر دستاوردهایم می شناسند. البته رسیدن به این موقعیت آسان نبود و کسب سه عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و رسیدن به فینال جام جهانی با کشوری کوچک مانند کرواسی اتفاقی غیر قابل تصور است اما حالا دیگر مردم می دانند که فوتبال فقط گل زدن و گل زدن و گل زدن نیست.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!