ثبات مدیریتی در وزارت علوم منجر به شکوفایی آموزش عالی می‌شود


ثبات مدیریتی در وزارت علوم منجر به شکوفایی آموزش عالی می‌شود

رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تاکید کرد: با ثبات مدیریتی و تداوم حضور دکتر غلامی در راس وزارت عتف، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر آموزش عالی کشور خواهیم بود. دکتر حسن ولی‌زاده در...

رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تاکید کرد: با ثبات مدیریتی و تداوم حضور "دکتر غلامی" در راس وزارت عتف، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر آموزش عالی کشور خواهیم بود.
دکتر حسن ولی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با بیان این مطلب اظهار کرد: وزیر علوم سابقه مدیریتی طولانی در دانشگاه و تسلط و آشنایی کاملی با امورات آموزش عالی کشور داشته و در طول چند سال گذشته موفق بوده است، از طرفی میزان موفقیت در اداره آموزش عالی، پویایی، شادابی و امید در دانشگاه‌ها بی ارتباط با شرایط کلی جامعه و کشور نیست.
وی افزود: فاکتورها و عوامل خارج از اراده و کنترل و بیرون از سیستم آموزش عالی هم به طور مستقیم یا با واسطه در میزان موفقیت، امید و شادابی دانشگاه‌ها موثر بوده و باید در ارزیابی‌ها در نظر گرفته شوند، اگر با در نظر گرفتن همه جوانب، باز هم احساس شود که نیاز به فعالیت بیشتر در زمینه خاصی بوده یا ضعفی در بخشی وجود دارد، با یادآوری و کمک به برطرف کردن آن، می‌توان در پیشبرد بهتر برنامه‌های وزارت و موفقیت هر چه بیشتر وزیر محترم موثر بود.
وی متذکر شد: در شرایط خاص دانشگاه‌ها، کشور و منطقه، استیضاح نه تنها کارساز نیست، بلکه سیستم آموزش عالی و دانشگاه‌ها را با چالش جدی روبرو کرده و موجب یاس و ناآرامی در دانشگاه‌ها می‌شود.
انتهای پیام انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد