پیش بازی یوونتوس - اینتر


پیش بازی یوونتوس - اینتر

دو تیم یوونتوس و اینتر امشب در ورزشگاه «آلیانز آره نا»ی شهر تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار هفته سری آ بین دو تیم اول و سوم جدول برگزار خواهد شد. یوونتوس با کسب 13 پیروزی و 1 تساوی تا به اینجا، با 40 امتیاز صدرنشین جدول است و عملکرد فوق العاده ای داشته است. شاگردان آلگری تنها مقابل جنوا متوقف شده اند و در تمامی دیگر دیدارهای خود موفق به کسب سه امتیاز بازی شده اند. از همین رو، یووه شانس اصلی کسب پیروزی در این دیدار به حساب می‌آید و انتظار می‌رود که سه امتیاز بازی متعلق به آنها باشد.

در آن سو، اینتر عملکردی بهتر از انتظارات داشته و توانسته است 29 امتیاز کسب کند و در رده سوم قرار بگیرد. شاگردان اسپالتی در 6 بازی اخیرشان، 4 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست به ثبت رسانده اند و در فرم نسبتا خوبی قرار دارند. هر چند شانس اینتر برای کسب پیروزی در بازی امروز، پایین تر از یووه ارزیابی می‌شود؛ ولی مطمئنا اینتر تیم دست و پا بسته ای نخواهد بود و با تمام قوا مقابل بیانکونری حاضر می‌شود.

پیش بازی یوونتوس - اینتر

نراتزوری احتمالا از همراهی راجا ناینگولان محروم خواهد بود. ستاره بلژیکی یکی از بهترین‌های اینتر تا به اینجای فصل بوده است؛ ولی مصدومیت باعث شده است تا احتمالا امروز در ترکیب تیمش قرار نگیرد . با این حال، ژائو ماریو که جانشین ناینگولان خواهد شد نیز در فرم خوبی قرار دارد و می‌تواند اینتری ها را دلگرم کند.

سامی خدیرا و بارزالی غایبان یووه برای این بازی هستند و حضور الکس ساندرو هنوز مشخص نیست. همچنین در فهرست قرار گرفتن امره جان نیز هنوز از سوی باشگاه تایید نشده است. در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای یووه، 1 پیروزی برای اینتر و 1 تساوی به دست آمده است.

ترکیب احتمالی:

پیش بازی یوونتوس - اینتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ