نتیجه بنچمارک سامسونگ گلکسی A50 با اگزینوس 9610 و اندروید 9


نتیجه بنچمارک سامسونگ گلکسی A50 با اگزینوس 9610 و اندروید 9

چندی پیش چیپست اگزینوس 9610 رونمایی شد که تا به حال بر روی هیچ تلفن همراهی امتحان نشده اما حالا سامسونگ از آن در گلکسی A50 استفاده کرده و قدرت آن در نتیجه بنچمارک دیده می‌شود.

نتیجه بنچمارک سامسونگ گلکسی A50 با اگزینوس 9610 و اندروید 9به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه پیش بود که سامسونگ چیپست جدیدی را معرفی کرد. این چیپست اگزینوس 9610 نام داشت و می‌توانست از هوش مصنوعی و فیلم برداری FHD به نرخ 480 فریم بر ثانیه پشتیبانی کند. اما سامسونگ تا به حال این چیسپت را روی هیچ‌ کدام از گوشی‌هایش استفاده نکرده است. اما اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که بالاخره سامسونگ، گوشی‌ای که لیاقت این چیسپت دارد را تولید کرده است. این تلفن هوشمند از خانواده میان‌رده سامسونگ گلکسی است و نام آن گلکسی A50 است.

نتیجه بنچمارک سامسونگ گلکسی A50 با اگزینوس 9610 و اندروید 9

برای بعضی‌ها سوال پیش آمده است که سیستم عامل این گوشی کدام نسخه از اندروید است، زیرا سامسونگ عموماً گوشی‌های میان رده خود را به یک ورژن قدیمی‌تر اندروید مجهز می‌کند. اما سیستم عامل گلکسی A50 اندروید 9 است که این مسئله بسیار خوشحال کننده است و می‌شود احساس کرد که سامسونگ در حال تغییر رویه در تولید بعضی از محصولات خود است. اگر این تلفن همراه با اندروید 9 فروخته شود، اولین میان رده‌ خانواده Galaxy A می‌شود که با بروزترین ورژن اندروید به بازار وارد شده است. البته شاید گلکسی A8s این لقب را بگیرد.

مسئله قابل توجه بعدی این است که چیپستی در این تلفن همراه استفاده شده است که تا به الان آن را بر روی یک گوشی جدید ندیده بودیم. اگزینوس ۹۶۱۰ برای اولین بار در گلکسی A50 رونمایی خواهد شد. در این بنچمارک توانایی آن ارزیابی شده که عملکرد آن خوب به نظر می‌آید.

درضمن مسئله دیگری نیز در عضو جدید خانواده Galaxy A وجود دارد و آن حافظه رم 4 گیگابایتی آن است. به نظر شما این گوشی جدید چقدر در دنیای تکنولوژی جای خود را پیدا خواهد کرد و آیا می‌توان به این چیپست جدید اعتماد کرد؟

بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر

انتهای پیام/

بنچمارک Galaxy A50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طالع بینی سال اژدها / خصوصیات متولدین سال اژدها + فیلم