اعتیاد عجیب مسئوت اوزیل کار دستش داد


اعتیاد عجیب مسئوت اوزیل کار دستش داد

آخرین بازی اوزیل برای توپچی ها به دو ماه پیش بر می گردد: دیدار برابر قره باغ در لیگ اروپا که آرسنال توانست 3-0 حریف آذربایجانی را شکست دهد. او 25 دقیقه در زمین حاضر بود و پس از آن بازی به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر دیگر نتوانست به میدان برود. اونای امری در نشست خبری پیش از بازی چهارشنبه شب مقابل یونایتد در مورد اوزیل گفت: « او به صورت انفرادی در...

اعتیاد عجیب مسئوت اوزیل کار دستش داد

اعتیاد به بازی های کامپیوتری دلیل تاخیر در بازگشت اوزیل به میادین
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۳
اعتیاد عجیب مسئوت اوزیل کار دستش داد

مسئوت اوزیل هفته هاست که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی آرسنال نیست و بازی با یونایتد را نیز از دست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آخرین بازی اوزیل برای توپچی ها به دو ماه پیش بر می گردد: دیدار برابر قره باغ در لیگ اروپا که آرسنال توانست ۳-۰ حریف آذربایجانی را شکست دهد. او ۲۵ دقیقه در زمین حاضر بود و پس از آن بازی به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر دیگر نتوانست به میدان برود.

اونای امری در نشست خبری پیش از بازی چهارشنبه شب مقابل یونایتد در مورد اوزیل گفت:

« او به صورت انفرادی در حال تمرین کردن است و برای بازی با یونایتد نمی توانیم روی او حساب کنیم.»

این بازی با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت و شاید حضور اوزیل در مرکز میدان می توانست به توپچی ها برای کسب پیروزی در اولدترافورد کمک کند.

آرسنال ۲۰ بازی متوالی است که شکست نخورده است و نمی توان گفت شرایط خوبی ندارد؛ ولی پس از تساوی برابر یونایتد، فاصله این تیم با صدر جدول بیش از گذشته افزایش یافته است و اکنون در رده پنجم به سر می برد.

برای بسیاری عجیب است که چرا مصدومیت اوزیل تا به این اندازه طول کشیده است؛ در حالی که منتظر بازگشت او در هفته های قبل بودند. طق ادعای “Wasted on Fortnite” که در دیلی استار بازتاب داشته است، اوزیل بیشتر وقت روزانه خود را صرف بازی های کامپیوتری می کند.

طبق آمار به دست آمده، او از زمان مصدومیت به طور متوسط ۵ ساعت و نیم در روز مشغول بازی های کامپیوتری است و به نوعی به آن اعتیاد پیدا کرده است. در واقع انجام بازی های کامپیوتری در مدت زمان زیاد باعث شده است تا روند بازگشت او به میادین مختل شود و به تاخیر بیفتد. روزانه ۵ ساعت بازی حتی می تواند مصدومیت کمر او را شدت نیز ببخشد.

اکنون باید دید واکنش ستاره آلمانی به این قضیه چه خواهد بود و اینکه در نهایت چه زمانی، بار دیگر او را با پیراهن آرسنال در میادین خواهیم دید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان