رئیس ریور: 300 بار تهدید به مرگ شده ام


رئیس ریور: 300 بار تهدید به مرگ شده ام

گروه های هواداری افراطی در فوتبال آرژانتین تبدیل به یک معضل لاینحل برای این کشور شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، این گروه ها که به "Barrabrava" مشهورند، نه تنها به فوتبال که به بخش های مهمی از گروه های سیاسی کشور آرژانتین نیز وصل هستند و ضمن کنترل تمام مسائل مربوط به باشگاه های فوتبال، در تجارت مواد مخدر نیز فعالیت دارند.

زمانی رئیس باشگاه ایندیپندینته تصمیم به قطع همکاری با گروه های افراطی گرفت اما در نهایت بدون اینکه حتی در دولت آرژانتین نیز حامی خاصی برای خود پیدا کند، مجبور به استعفا شد.

رئیس ریور: 300 بار تهدید به مرگ شده ام

رودولفو دونوفریو، رئیس باشگاه ریورپلاته در مصاحبه با مارکا و در مورد کنترل این گروه های افراطی که نقش مستقیمی در لغو بازی برگشت فینال لیبرتادورس داشتند گفت:« قصد داشتم به فعالیت گروه های افراطی ریور پایان دهم اما اوضاع برایم خوب پیش نرفت. وقتی این ایده را مطرح کردم، خودم و خانواده ام را تهدید به مرگ کردند.

می توانم موبایلم را نشان دهم تا پیغام ها را ببینید. البته که چندان اهمیتی به آنها نداده ام. حتی در یکی دو هفته اخیر 200 تا 300 بار از سوی هواداران بوکا تهدید به مرگ شده ام. برخی به من پیشنهاد کرده اند تا از طریق شماره این افراد، اقدام به شناسایی آنها کرده و این موضوع را پیگرد قانونی کنم.

برای من دردناک است که فینال لیرتادورس به خاطر حماقت عده ای باید کیلومترها دورتر و در مادرید برگزار شود. البته بین ریور و رئال سال هاست که ارتباط خوبی وجود دارد. دی استفانو از ریور فوتبالش را شروع کرد و مربی کنونی رئال(سولاری) نیز زمانی بازیکن ریور بود. دلم برای 66 هزار هواداری که بلیت بازی برگشت را خریداری کرده بودند و در ورزشگاه در کمال آرامش منتظر شروع بازی برگشت بودند، می سوزد. تعداد زیادی از آنها اکنون باید بازی را از تلویزیون تماشا کنند و حسرت بخورند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا