قیمت‌های جدید و کاهشی محصولات لبنی فردا ابلاغ می‌شود


قیمت‌های جدید و کاهشی محصولات لبنی فردا ابلاغ می‌شود

دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: قیمت‌های جدید و کاهشی محصولات لبنی که بر پایه شیرخام هر کیلوگرم 2000 تومان تعیین شده است، فردا به صنایع ابلاغ می‌شود. نوشته قیمت‌های جدید و کاهشی محصولات لبنی فردا ابلاغ می‌شود اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: قیمت‌های جدید و کاهشی محصولات لبنی که بر پایه شیرخام هر کیلوگرم ۲۰۰۰ تومان تعیین شده است، فردا به صنایع ابلاغ می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، رضا باکری اظهار کرد: به صورت تلفنی به بنده اعلام شد که مصوبه قیمت‌های جدید فرآورده‌های لبنی ابلاغ شده است و فردا به صورت کتبی به انجمن صنایع لبنی اعلام می‌شود.

وی افزود: بر این اساس، قیمت هرکیلوگرم شیر خام تحویل درب دامداری ۲۰۰۰ تومان تعیین شد و دامداران نیز قبول کرده‌اند محصولات خود را به این قیمت به ما بفروشند و بر پایه آن قیمت فرآورده‌های لبنی تعیین شده است.

دبیر انجمن صنایع لبنی ادامه داد: قیمت‌های فعلی محصولات لبنی بر اساس نرخ شیر خام هر کیلوگرم ۲۲۰۰ تومان تا ۲۳۰۰ تومان تعیین شده است و باتوجه اینکه نرخ‌های جدید بر اساس نرخ شیر خام ۲۰۰۰ تومانی تعیین می‌شود بنابراین قیمت محصولات لبنی در بازار کاهشی خواهد بود و نرخ‌ها تعدیل می‌شود.

وی درباره زمان اجرای قیمت‌های جدید توسط صنایع لبنی، گفت: به محض دریافت مصوبه جدید، به شرکت‌های لبنی ابلاغ خواهد شد؛ اما معولا چند روز طول می‌کشد تا این محصولات با قیمت‌های جدید به دست مصرف‌کنندگان برسد، زیرا محصولاتی که تولید و در بازار تزریق شده است کنترل آنها دیگر از دست صنایع لبنی خارج است.

باکری افزود: به محض ابلاغ قیمت‌های جدید، جت پرینت کارخانه‌های به روی قیمت‌های جدید خواهد رفت.

فردا در وزارت صنعت درباره کارخانه‌های که میلیاردی جریمه شده‌اند تصمیم گیری می‌شود

دبیر انجمن صنایع لبنی اظهار داشت: فردا همچنین نشستی در وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره شرکت‌های لبنی که قبل از ابلاغ قیمت‌های جدید اقدام به افزایش قیمت کرده‌اند، برگزار می‌شود تا وضعیت آنها تعیین تکلیف شود.

منبع: تسنیم


قیمت‌های جدید و کاهشی محصولات لبنی فردا ابلاغ می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج