مسابقات ورزشی دانشجویان علوم پزشکی استانهای خراسان در تربت حیدریه


مسابقات ورزشی دانشجویان علوم پزشکی استانهای خراسان در تربت حیدریه

به گزارش ایرنا، در رشته طناب زنی، فاطمه نجفی از بیرجند اول و زهرا صمدی و فاطمه شاکری هر دو از مشهد به ترتیب دوم و سوم شدند.در رشته دارت، فهیمه گشتاسبی از اسفراین، محدثه مرادی از تربت حیدریه و عصمت ایروانی از سبزوار به ترتیب...

به گزارش ایرنا، در رشته طناب زنی، فاطمه نجفی از بیرجند اول و زهرا صمدی و فاطمه شاکری هر دو از مشهد به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رشته دارت، فهیمه گشتاسبی از اسفراین، محدثه مرادی از تربت حیدریه و عصمت ایروانی از سبزوار به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.
در رشته فوتبال رومیزی، زینب فولادی و محدثه نظرپور هر دو از مشهد اول، فرناز فرخ زاده و نگار مصطفوی از وارستگان مشهد دوم و زهرا خادمان و صدف احسان از بیرجند سوم شدند.
در رشته فریزبی، فهیمه ابراهیمی از نیشابور اول و لیلا سادات سید آبادی از تربت حیدریه دوم شد و پرستو یخکشی از سبزوار و محدثه صداقتی از مشهد به طور مشترک به مقام سوم رسیدند.
دبیر کمیته فنی مسابقات گفت: در این مسابقات 50 دانشجو در قالب هفت تیم از دانشگاه‌ های علوم پزشکی تربت حیدریه، مشهد، بیرجند، سبزوار، اسفراین، نیشابور و وارستگان مشهد با هم رقابت داشتند.
روح الله آرشی افزود: این ورزشکاران در چهار رشته دارت، فریزبی، فوتبال رومیزی و طناب زنی مدت 2 روز با یکدیگر رقابت کردند.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
7079/6121 / 6053
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است