حضور 7 تیم خارجی در کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان/ تماشای رایگان مسابقات در سالن رضازاده اردبیل


حضور 7 تیم خارجی در کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان/ تماشای رایگان مسابقات در سالن رضازاده اردبیل

7 تیم خارجی در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در اردبیل شرکت می کنند.

به گزارش ایسنا، پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان روزهای ۲۹ و ۳۰ آذرماه در سالن ۶ هزار نفری حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار می شود.

تاکنون تیم های روسیه، ارمنستان، گرجستان، ترکیه، اوکراین، قرقیزستان و صربستان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

تیم های بیمه رازی اردبیل و سیناصنعت ایذه بعنوان تیم های اول و دوم لیگ برتر کشتی فرنگی ایران مجوز حضور در این مسابقات را دارند.

تماشای رایگان مسابقات

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: استان اردبیل با آمادگی کامل میزبان مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان است.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اردبیل اظهار کرد: با بازدیدی که نماینده فدراسیون جهانی کشتی و همچنین مسئولان فدراسیون کشتی داشتند میزبانی استان اردبیل از این رویداد و آمادگی در این زمینه در حد مطلوب اعلام شد و ما تمام توان خود را بکار گرفتیم تا این رویداد در اواخر ماه جاری به بهترین شکل برگزار شود.

وی با یادآوری اینکه برای اولین بار کشورمان میزبان این رویداد ورزشی خواهد بود، خاطرنشان کرد: ۸ تیم برای این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند که از این بین حضور ۶-۷ تیم خارجی و دو تیم داخلی قطعی شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: البته در روزهای آینده امکان افزایش تیم‌ها از سوی فدراسیون وجود دارد و ما با آمادگی کامل اواخر این ماه میزبان تیم‌های شرکت‌کننده در اردبیل خواهیم بود.

آقاخانی گفت: تماشای این رقابت‌ها برای علاقمندان به رشته ورزشی کشتی و اهالی استان اردبیل رایگان خواهد بود و امیدواریم در زمان برگزاری این رویداد که طی ۲۹ و ۳۰ آذرماه خواهد بود در مجموعه ورزشی رضازاده علاقمندان استقبال گرمی را از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان داشته باشند.

در این جلسه سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل نیز بیان کرد: برگزاری رویدادهای ورزشی در سطح جهانی و بین‌المللی در این استان به معرفی توانمندی‌های استان اردبیل در همه حوزه‌ها کمک خواهد کرد.

شهریار شیری آراسته گفت: تا زمان برگزاری این رویداد ورزش و جوانان با همکاری سایر دستگاه‌ها باید کمبودها و نواقص را در میزبانی این رقابت‌ها برطرف کند تا همچون میزبانی‌های قبلی بتوانیم در این رویداد نیز به شکل شایسته در خدمت تیم‌های ورزشی و همچنین تماشاگران باشیم.

وی ادامه داد: برگزاری پنجمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اردبیل فرصت بسیار ارزشمندی را برای نشان دادن توانمندی و ظرفیت‌های استان فراهم کرده و در تحقق اهداف گردشگری و رونق اقتصادی منطقه با توجه به پتانسیل‌های طبیعی، تاریخی و زیرساخت‌های ورزشی مفید خواهد بود.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: جلسات کمیته‌های هماهنگی جام کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان باید به صورت مستمر تداوم یافته و به صورت تخصصی مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی