بانوان کاراته کار گیلانی پنج مدال کشوری کسب کردند


بانوان کاراته کار گیلانی پنج مدال کشوری  کسب کردند

رشت - ایرنا - بانوان کاراته کار گیلانی در اولین دوره مسابقات سبک WMMF قهرمانی کشور پنج مدال کسب کردند.

دبیر هیات کاراته استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: در جریان این مسابقات در مازندران بانوان کاراته کار گیلانی موفق به کسب سه مدال طلا و 2 مدال نقره شدند.
حامد زیکساری افزود: با توجه به درخشش بانوان کاراته کار گیلانی و کسب این تعداد مدال، تیم گیلان نیز در رده بندی تیمی، پس از تیم های مازندران و رفسنجان توانست روی سکوی سوم این دوره از مسابقات قرار گیرد.
وی ادامه داد: در رقابت های انفرادی و در بخش های مختلف نیز، صفورا شفیقی کاراته کار نونهال گیلانی با درخشش خود یک مدال طلا و یک مدال نقره این دوره از رقابت ها را کسب کرد.
دبیر هیات کاراته استان گیلان افزود: همچنین هاجر حسینیان دیگر کاراته کار بانوی شایسته استان گیلان نیز در جریان این رقابت ها ، موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره مسابقات کاراته بانوان کشور شد.
وی اضافه کرد: لاله خورسندی دیگر بانوی کاراته کار شایسته گیلان نیز در چارچوب این رقابت ها ، توانست در رده سنی بزرگسالان با کسب عنوان قهرمانی مدال طلای این دوره از مسابقات را بر گردن بیاویزد.
زیکساری خاطرنشان کرد: همچنین سیمین خداجو و لاله خورسندی از استان گیلان به عنوان داور در این دوره از رقابت ها مسابقات کاراته سبک WMMF قهرمانی بانوان کشور را قضاوت کردند.
در اولین دوره رقابت های کاراته سبک WMMF قهرمانی بانوان کشور حدود 300 ورزشکار این سبک از استان های مختلف کشور در رده های سنی مختلف با هم به رقابت پرداختند.
7285 /6030

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


4 سناریوی حادثه تروریستی مسکو