معرفی مدل پرچم‌دار شورولت سیلورادو HD های کانتری 2020


معرفی مدل پرچم‌دار شورولت سیلورادو HD های کانتری 2020

به منظور گسترش تعداد اعضای خانواده‌ی شورولت سیلورادو HD جدید، این خودروساز از مدل پرچم‌دار های کانتری رونمایی کرده است. این خودرو در جایگاهی بالاتر از مدل‌های ورک تراک، کاستوم، LT و LTZ قرار می‌گیرد. درست همانند سیلورادو 1500 مدل 2019 که از 8 تریم متمایز برخوردار است، سیلورادو HD 2020 نیز دارای طراحی و... The post معرفی مدل پرچم‌دار شورولت...

به منظور گسترش تعداد اعضای خانواده‌ی شورولت سیلورادو HD جدید، این خودروساز از مدل پرچم‌دار های کانتری رونمایی کرده است. این خودرو در جایگاهی بالاتر از مدل‌های ورک تراک، کاستوم، LT و LTZ قرار می‌گیرد.

معرفی مدل پرچم‌دار شورولت سیلورادو HD های کانتری 2020
درست همانند سیلورادو 1500 مدل 2019 که از 8 تریم متمایز برخوردار است، سیلورادو HD 2020 نیز دارای طراحی و تجهیزات متمایز به منظور پاسخ مناسب به نیازهای خریداران پیکاپ های هوی دیوتی می‌باشد.

معرفی مدل پرچم‌دار شورولت سیلورادو HD های کانتری 2020
معاون بخش طراحی جنرال موتورز می‌گوید:

مشتریان پیکاپ ها خواسته‌های کاملاً واضحی دارند. آن‌ها یک پیکاپ عالی برای استفاده‌ی روزمره می‌خواهند و البته یک پیکاپ با ابعاد مشخص پاسخگوی همه‌ی نیازهای آن‌ها نخواهد بود.

او ادامه می‌دهد:

ما در تولید نسل جدید سیلورادو این استراتژی را مدنظر داشتیم و تفاوت بهتری بین سیلورادو 1500 و سیلورادو HD ایجاد کرده و همچنین شخصی‌سازی بیشتری را بین تریم ها در نظر گرفتیم.

همه‌ی مدل‌های سیلورادو HD دارای طراحی ظاهری متمایز همچون جلوپنجره‌ای هستند که از نوار و لوگوی مشهور شورولت برخوردار می‌باشد. همچنین ترکیبی از رنگ مشکی، کروم و البته طرح دو رنگ برای نسخه‌ی های کانتری وجود دارد.

معرفی مدل پرچم‌دار شورولت سیلورادو HD های کانتری 2020
مدیر جنرال موتورز اضافه می‌کند:

ما همه‌ی جزئیات مورد انتظار و چگونگی استفاده‌ی مشتریان از خودرو را در نظر گرفته‌ایم. نتیجه‌ی نهایی خودرویی است که هم می‌تواند در تأسیسات گوناگون مورد استفاده قرار گیرد و هم یک تریلر لوکس را حمل کند.

نسل جدید شورولت سیلورادو HD 2020 از اواسط سال 2019 وارد بازار خواهد شد و نیروبخش آن نیز پیشرانه‌های بنزینی با تزریق مستقیم یا نسخه‌ی 8 سیلندر دورامکس توربودیزل خواهند بود. این پیشرانه‌ی دیزلی گشتاور قابل‌توجه 1233 نیوتون متری دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403