دو ستاره پرسپولیس از لیست برانکو خارج می شوند!


محمد انصاری روز شنبه گذشته بالاخره حاضر به انجام عمل جراحی شد تا دوره درمانش برای بازگشت به میدان را آغاز کند. مدافع چپ پای تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دقایق دیدار برگشت مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار پارگی رباط صلیبی زانو شد و از آن به بعد، حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را از دست داد. این بازیکن سه هفته به آب درمانی،...

دو ستاره پرسپولیس از لیست برانکو خارج می شوند!

خروج از لیست پرسپولیس به سود محمد انصاری و حسین ماهینی است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۸
دو ستاره پرسپولیس از لیست برانکو خارج می شوند!

دو مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به تازگی عمل سختی روی زانوی خود را پشت سر گذاشته اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد انصاری روز شنبه گذشته بالاخره حاضر به انجام عمل جراحی شد تا دوره درمانش برای بازگشت به میدان را آغاز کند. مدافع چپ پای تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دقایق دیدار برگشت مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا دچار پارگی رباط صلیبی زانو شد و از آن به بعد، حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را از دست داد. این بازیکن سه هفته به آب درمانی، فیزیوتراپی و کار با وزنه پرداخت تا عضلات زانویش را آماده عمل سنگین و سختی کند. بعد از عمل موفقیت آمیزی که داشت، حدود ۶ تا ۷ ماه طول می‌کشد که به میادین برگردد.

همچنین حسین ماهینی کاپیتان سرخپوشان که مدتی قبل و در اواسط دربی رفت دچار مصدومیت شده بود، دوره نقاهت پس از عمل جراحی روی رباط صلیبی اش را طی می‌کند. این بازیکن نیز حداقل تا فروردین ماه توانایی همراهی سرخپوشان را ندارد.

با این حساب این دو بازیکن تا پنجره نقل و انتقالات تابستانی نمی‌توانند کارایی برای پرسپولیس داشته باشند و از این رو، مدیران باشگاه در پی آن هستند تا نام محمد انصاری و حسین ماهینی را از لیست خود خارج کنند و تیم بتواند به جای آنها، بازیکنان دیگری را جایگزین کند. این موضوع به سود انصاری و ماهینی هم هست، زیرا می‌توانند با فراغ بال، تمرینات خود را دنبال کنند و بدون هیچ عجله ای، به لیست فصل آینده پرسپولیس اضافه شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک