بخش خصوصی به ساخت و توسعه «تیر پارک ها» ورود کند


بخش خصوصی به ساخت و توسعه «تیر پارک ها» ورود کند

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ، از صدور فراخوان جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ساخت و توسعه «تیرپارک ها» یا مجتمع های خدماتی و رفاهی خبر داد و گفت: از سرمایه گذاری بخش خصوصی در این ارتباط استقبال می کنیم.

فریبرز کرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از اولویت های سازمان راهداری در راستای افزایش ایمنی تردد و پیش بینی امکانات رفاهی لازم برای استراحت رانندگان ناوگان عمومی بار در طول سفر، ساخت و توسعه تیرپارک ها بخصوص در مقیاس کوچک می باشد.
او بر ضرورت ارائه بهتر خدمات مورد نیاز به رانندگان ناوگان باری ترانزیتی (ایرانی و خارجی) در محورهای این استان بخصوص در محورهای ترانزیتی تأکید کرد.
کرمی اظهار داشت: علاوه بر 2 منظوره کردن مجتمع های خدماتی و رفاهی (مجتمع و تیر پارک) به منظور استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود اقدام هایی در خصوص جلب و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی انجام می شود.
کرمی ضمن دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای احداث تیرپارک ها افزود: این سرمایه گذاران می توانند درخواست خود را برای سرمایه گذاری در این زمینه به صورت موردی و یا زنجیره ای به این اداره کل اعلام نمایند.
مجتمع های خدماتی، رفاهی و تیرپارک ها ، مجموعه هایی هستند که به منظور تمرکز خدمات مورد نیاز رانندگان وسایل نقلیه ایرانی و خارجی و سرنشینان آنها در طول جاده های ارتباطی کشور احداث شده اند و دارای امکانات و خدمات بهداشتی ، درمانی، رستوران ، نمازخانه، جایگاه عرضه سوخت ، پارکینگ و سایر خدمات رفاهی هستند.
استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
این استان 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 33 شهر و 2 هزار و 622 روستا دارد.
3033/8066

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس