ویدئویی که سکوت لیلا حاتمی را مقابل اغتشاشات فرانسه به چالش می‌کشد!


ویدئویی که سکوت لیلا حاتمی را مقابل اغتشاشات فرانسه به چالش می‌کشد!

سکوت این روزهای بازیگر زن مشهور سینما مقابل اغتشاشات فرانسه جای سوال دارد در حالی که مدتی قبل اظهارات وی درباره مردم کشورش خبرساز شد.

ویدئویی که سکوت لیلا حاتمی را مقابل اغتشاشات فرانسه به چالش می‌کشد!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر نگاهی به اتفاقات اخیر در ایران و واکنش رسانه‌های معاند به این وقایع بیندازیم، به سیاست خبیثانه شبه‌رسانه‌های معاند پی خواهیم برد؛ اینکه همیشه دفاع نیروهای امنیتی کشور از جان، مال و ناموس مردم را مطابق با اهداف شوم خود کاملا وارونه جلوه دادند و برای به راه انداختن پروژه تطهیر اوباش و اراذل سریع آستین بالا زدند.

بیشتر بخوانید:تظاهرات جلیقه‌زردها در فرانسه چند بازداشتی داشته است؟

به عنوان مثال اغتشاشات این روزهای فرانسه را ببینید، واقعا اگر گوشه‌ای از این اتفاقات در کشور ما رخ می‌داد، واکنش شبکه‌های ضد انقلابی چون بی بی سی و غیره چه بود؟ بدون شک باز دست به دامان نقشه‌های نخ‌نمایی چون کشته‌سازی می شدند تا با سیاه‌نمایی‌، چهره جمهوری اسلامی ایران را مخدوش کنند.

از این مبحث که بگذریم اظهارات برخی سلبریتی‌ها درباره وقایع داخلی و سکوتشان مقابل حوادثی مشابه در کشورهای دیگر سوال‌برانگیز است. به تازگی ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که می‌تواند مصداقی بارز بر این مدعا باشد. از آنجا این فیلم گویای همه چیز است شاید بد نباشد بدون هیچ توضیح اضافه‌ای به تماشای آن بپردازیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست