جریان اصلاحات در عملکرد دولت شریک هستند/جزییاتی از جلسات جهبه پیروان خط امام و رهبری


جریان اصلاحات در عملکرد دولت شریک هستند/جزییاتی از جلسات جهبه پیروان خط امام و رهبری

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در جلسات جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد مسائل سیاسی روز و آینده، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و فعالیت‌های سیاسی برای آینده بحث و گفتگو می‌شود، اما هنوز وارد مصادیق انتخاباتی نشده‌ایم. سید کمال...

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در جلسات جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد مسائل سیاسی روز و آینده، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و فعالیت‌های سیاسی برای آینده بحث و گفتگو می‌شود، اما هنوز وارد مصادیق انتخاباتی نشده‌ایم.

جریان اصلاحات در عملکرد دولت شریک هستند/جزییاتی از جلسات جهبه پیروان خط امام و رهبریسید کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازگشت تحریم‌های آمریکا و اعمال محدودیت‌های بیشتر علیه ایران گفت: آمریکا هر تحریمی که می‌توانست علیه ایران اعمال کرده و بالاتر از تحریم بانک مرکزی تحریمی وجود ندارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: اکنون امکان اعمال محدودیت جدیدی برای ایران از سوی آمریکا وجود ندارد، اما شاید در راستای اعمال تحریم بیشتر علیه کشورمان، اسامی شخصیت‌ها و شرکت‌های بیشتری به لیست تحریم‌های خود اضافه کند که عملا این کار با بازگشت تحریم‌ها علیه ایران فرقی ندارد.

وی درباره اعمال محدودیت‌های بیشتر علیه ایران از سوی آمریکا تصریح کرد: آمریکا همه توان خود را برای تحریم کردن ایران به کار گرفته که یکی از این تحریم‌ها به صفر رساندن صادرات نفت ایران است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه آمریکا موفق به انجام این کار نشده است، تصریح کرد: در نهایت آمریکا مجبور به معاف کردن هشت کشور از این تحریم شد و اگر نفت ایران در بازار نباشد، کشور‌های دیگر قادر به اشباع کردن منابع نفتی در جهان نیستند لذا افزایش قیمت نفت خسارت بیشتری برای آمریکا نسبت به تحریم صادرات نفت علیه ایران دارد.

سجادی ادامه داد: آمریکا در زمینه تحریم نفت علیه ایران شکست خورده است و به همین دلیل هر روز یک تحریم علیه ایران اعمال می‌کند که این اعمال محدودیت‌های بیشتر علیه ایران دنباله همان تحریم‌ها است.

این فعال سیاسی اصولگرا در مورد راهکار‌های مقابله با این تحریم‌ها اظهار کرد: کشور ما با عبور از تحریم‌ها، این سلاح کارآمد آمریکا برای تحت فشار قرار دادن ایران را از بین خواهد برد.

وی با توجه به اینکه ۱۴ استاندار بازنشسته باید بروند و اینکه اصلاح‌طلبان اصرار بر انتخاب افراد همسو با دولت را دارند، تصریح کرد: جریان اصلاحات در عملکرد دولت شریک هستند و اکثریت افراد موثر در دولت فعلی اصلاح‌طلب هستند چرا که فردی از اصولگرایان در سمت موثری در دولت قرار ندارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: اصلاح‌طلبان برای اینکه گزینه‌های خود را در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بعدی حفظ کنند لذا می‌خواهند در ناکارآمدی‌های دولت شریک نباشند و در کنار این قصد دارند که در پست‌های مهم دولتی حضور داشته باشند و در واقع خدا و خرما را در کنار هم می‌خواهند.

سجادی در خصوص خواسته‌های جریان اصلاحات برای کسب مقام‌های دولتی اصلی تصریح کرد: اصلاح‌طلب‌ها می‌خواهند پست‌های کلیدی دولت مانند دانشگاه‌ها، سازمان‌های مهم و دولت را تصاحب کنند و برای آینده‌نگری در انتخابات بعدی خود را شریک دولت در ناکارآمدی آن نمی‌دانند به همین علت حساب خود را از دولت جدا می‌کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: اصلاح‌طلبان این ترفند‌های سیاسی را فقط برای باقیماندن در قدرت به کار می‌برند که در آینده مردم نگویند که جریان اصلاحات چه کاری برای ما کردند، ولی مردم ایران آگاه‌تر از این هستند و درک عمیق‌تری نسبت به این مسائل دارند.

وی درباره ناکارآمدی پست‌های اصلی دولت توسط اصلاح‌طلبان اظهار کرد: مگر می‌شود فردی پست‌های اصلی مدیریت دولت را در اختیار داشته باشد و نتواند کاری برای جامعه انجام دهد؛ بلکه خود آن‌ها برنامه‌ریزی برای دولت انجام می‌دهند و این برنامه منجر به شکست می‌شود که بعد از شکست شانه از زیر بار مسئولیت خالی می‌کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره جلسات جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: معمولا این جبهه در ماه دو جلسه با حضور اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیرکل آن یعنی محمدرضا باهنر برگزار می‌کند و در این جلسات در مورد مسائل سیاسی روز و آینده، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و فعالیت‌های سیاسی برای آینده بحث و گفتگو می‌شود، اما هنوز وارد مصادیق انتخاباتی نشده‌اند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان درباره فعالیت‌های حزب متبوعش خاطرنشان کرد: کمیته سیاسی جامعه اسلامی کارمندان در حال رصد چهره‌های انتخاباتی است و افرادی که از لحاظ مواضع سیاسی به ما نزدیک می‌باشد؛ انتخاب می‌کنند که بعدا اسامی منتخب از این چهره‌های سیاسی را برای انتخابات معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته