عکس ؛ خنده شجاع خلیل زاده به حرکت قلعه نویی !


دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند تا خوشحال ترین تیم از این نتیجه پدیده مشهد باشد. در جریان دیدار سپاهان برابر پرسپولیس،دوربین ها تصویر جالبی از واکنش شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس پشت سر امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان که در حال کوچ کردن تیمش و نشان دادن عدد شش با دست هایش می...

عکس ؛ خنده شجاع خلیل زاده به حرکت قلعه نویی !

خنده شجاع خلیل زاده از نشان دادن عدد شش از سوی امیر قلعه نویی
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۸
عکس ؛ خنده شجاع خلیل زاده به حرکت قلعه نویی !

تصویری جالب از واکنش شجاع خلیل زاده به مشاهده نشان دادن عدد شش از امیر قلعه نویی در جریان دیدار سپاهان برابر پرسپولیس را می توانید مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند تا خوشحال ترین تیم از این نتیجه پدیده مشهد باشد.

در جریان دیدار سپاهان برابر پرسپولیس،دوربین ها تصویر جالبی از واکنش شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس پشت سر امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان که در حال کوچ کردن تیمش و نشان دادن عدد شش با دست هایش می باشد را شکار کرده اند، مدافع پرسپولیسی با دیدن عدد شش در حال خندیدن است به احتمال زیاد شجاع خلیل زاده به یاد شش تای معروف در دربی سال ۱۳۵۲ افتاده است در ادامه این تصویر را مشاهده نمایید.

عکس ؛ خنده شجاع خلیل زاده به حرکت قلعه نویی !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا