آقای روحانی چرا از جیب عزت ملت هزینه می‌کنید؟


آقای روحانی چرا از جیب عزت ملت هزینه می‌کنید؟

به گزارش مشرق، مهدی کوچک زاده در واکنش به صحبت های اخیر رئیس جمهور درباره منتقدان FATF در جمع مدیران راه و شهرسازی در اینستاگرام خود نوشت: می گوید اگر فلان کنوانسیون را امضا نکنیم همه چیز ۴۰ درصد گرانتر تمام می شود! به عبارت دیگر می گوید...

به گزارش مشرق، مهدی کوچک زاده در واکنش به صحبت های اخیر رئیس جمهور درباره منتقدان FATF در جمع مدیران راه و شهرسازی در اینستاگرام خود نوشت:

می گوید اگر فلان کنوانسیون را امضا نکنیم همه چیز ۴۰ درصد گرانتر تمام می شود! به عبارت دیگر می گوید اگر فلان کنوانسیون امضا شود ۴۰ درصد ارزانی می آید!!! عین وعده های برجامی!

من می گویم:

به فرض که راست بگوید انقدر شجاعت ندارد که به مردم بگوید با امضای فلان کنوانسیون چه خرجی از جیب و عزت و استقلال ملت انجام می شود؟ مگر آنها عاشق چشم و ابرو کسی هستند که خدمت بی مزد به کسی بکنند ؟

ای کاش تو معنی عزت و استقلال را می فهمیدی!

چرا وقتی برای منافع شخصی و حزبی و خانوادگیتان جرات ایستادگی و حفظ عزت و استقلال ملی ندارید و متمایل به ذلتید ، از جیب عزت ملت هزینه می کنید؟

تو که لباس پیغمبر را معلوم نیست با کدام صلاحیت به تن کرده ای بدان! امامی که همه داشته های تو و امثال تو از اوست می فرمود:

امام خمینی:
ما اگر امر دایر بشود به اینکه برگردیم به حال سابق بشریت، و با الاغ از این طرف به آن طرف برویم و آزادی‏مان را حفظ بکنیم، یا خیر، بندۀ آقای کارتر و امثال او از ابرقدرتها باشیم و زندگانیهای فلان و کذا داشته باشیم، ما آن را ترجیح می‏دهیم، ملت ما آن را ترجیح دارد می‏دهد. ملت ما شهادت را دارد ترجیح می‏دهد، و می‏گوید که ما می‏خواهیم شهید بشویم.

و تو چه می فهمی؟
امام که همه هستیت را مدیون اویی می فرمود:

امام خمینی:
《ما ترجیح می دهیم که آبرویمان حفظ شود و شکم مان گرسنه بماند».

ای کاش آبرو را و عزت را و استقلال را می فهمیدی

آقای روحانی چرا از جیب عزت ملت هزینه می‌کنید؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !