کنسرت زمستانی امید حاجیلی، برای اجرا در تهران تمدید شد


کنسرت زمستانی امید حاجیلی، برای اجرا در تهران تمدید شد

امید حاجیلی، خواننده و نوازنده شناخته شده موسیقی پاپ، در تاریخ 16 دی ماه 1397، طی دو سئانس به اجرای کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی می پردازد. نوشته کنسرت زمستانی امید حاجیلی، برای اجرا در تهران تمدید شد اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

کنسرت زمستانی امید حاجیلی، برای اجرا در تهران تمدید شدکنسرت زمستانی امید حاجیلی، برای اجرا در تهران تمدید شدکنسرت دی ماه امید حاجیلی

کنسرت زمستانی امید حاجیلی، برای اجرا در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران تمدید شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، امید حاجیلی، خواننده و نوازنده شناخته شده موسیقی پاپ، در تاریخ ۱۶ دی ماه ۱۳۹۷، طی دو سئانس به اجرای کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی می پردازد.

این خواننده با رپرتواری از شادترین آثار بیادماندنی خود به دیدار هوادارانش می رود و زمستان را در یاد آنها ماندگار خواهد کرد. حاجیلی قطعاتی پیش تر اجرا شده همچون «مجنون» و چند قطعه تازه را در کنسرت پیش رو به اجرا درخواهد آورد.

شایان ذکر است که کنسرت دی ماه امید حاجیلی، در ساعت های ۱۹:۱۵ و ۲۲:۳۰ از تاریخ شانزدهم این ماه به اجرا در می آید و بهای بلیت های آن ۶۵ و ۷۵ و ۸۰ و ۸۵ و ۹۰ و ۹۵ و ۱۰۰ و ۱۱۰…الی ۱۶۵ هزارتومان برآورد شده است. علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی، به سایت www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ پس یه امشب بزن زیر همه غما و ترست