دانشجو منشا فن آوری در جامعه است


دانشجو منشا فن آوری در جامعه است

شیراز-ایرنا- معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: دانشجو موتور محرک جامعه و الگویی مهم در حیطه رفتاری و تفکر حاکم بر جامعه و منشاء قدرت تولید و فن آوری در جامعه است.

به گزارش دریافتی سه شنبه ایرنا، سلیمان کرمی در جمع دانشجویان آموزشکده فنی کشاورزی فسا گفت: هدف دشمنان، القای ناامیدی و دلسردی در بین نسل جوان است، غافل از اینکه مردم و جوانان علیرغم دیدگاه انتقادی خود، پای اصول و مبانی نظام ایستاده اند و مدافع انقلاب هستند.
وی بیان کرد:هر چقدر قشر تحصیل کرده ما در تصمیم سازی ها وتصمیم گیری ها و بر عهده گرفتن مسئولیت ها سهم بیشتری داشته باشند به همان نسبت فرآیند توسعه از گستردگی و شتاب بیشتری برخوردار خواهد شد.
فرماندار فسا ادامه داد:دانشجو با بهره گیری از توانایی و نیروی شاداب جوانی و پویایی اندیشه به عنوان بیدار جامعه تلقی می شود و با روحیه پرسشگری و مطالبه گری ، جوامع را از رخوت و سکون و بی تفاوتی بیرون می آورد و قدرت تجزیه و تحلیل مسائل را پرورش می دهد.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه ها باید محل تدریس و فعالیت رشته هایی باشند که دانشجو پس از فارغ التحصیلی دغدغه کار و شغل نداشته باشد اظهارداشت: با تغییر روش های فعلی در دانشگاه ها و حرکت به سمت کاربردی کردن رشته های تحصیلی می توان به این مهم دست یافت.
به گفته وی توسعه پایدار کشور و بهبود اقتصاد بر اساس حرکت در مسیر علم و دانش استوار است و راه دستیابی به این ضرورت امروز کاربردی کردن تحقیقات دانشگاهی است که از طریق ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه و مراکز علمی امکان پذیر است.
معاون استاندار فارس گفت: رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای در گستره ملی و منطقه ای، تربیت نیروی انسانی ماهر و متعهد و توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی بعنوان نیازاساسی جامعه است.
شهرستان فسا در 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
9653 /1876

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !