مراسم تشییع پیکر پیام صابری آغاز شد


مراسم تشییع پیکر پیام صابری آغاز شد

مراسم تشییع پیکر پیام صابری صبح امروز از خانه سینما شماره 2 آغاز شد.

مراسم تشییع پیکر پیام صابری آغاز شدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،مراسم تشییع پیکر پیام صابری نویسنده، بازیگر و کارگردان صبح امروز(سه‌شنبه)بیستم آذر ماه با حضور بابک کایدان، علی دهکردی، عبدالله اسکندری، همایون اسعدیان،رضا توکلی، پرستو صالحی، حمیرا ریاضی و حضور همسرش زیبا بروفه وامین حیایی، علی اوسیوند، علی رام‌نورایی، جواد یحیوی آغاز شد.

گفتنی است؛ پیام صابری یکشنبه عصر بر اثر ایست قلبی در سن ۴۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

علی دهکردی در ابتدای مراسم گفت: خیلی سخت است که در خانه دومی که به نام ماست برای بدرقه همدیگر کنار هم جمع شویم. امروز هم در کمال تاسف برای بدرقه یکی از دوستان جوانمان در کنار قرار گرفتیم و مجبوریم که بپذریم چه بخواهیم یا نه بازگشت همه ما به سوی اوست. من واقعا نمیدانم‌در این شرایط چه چیزی بگویم.
به زبان آوردن کلمه صبر ساده است اما به قلب نشستن این واژه بر قلب خیلی سخت است. قرآن می فرماید اینجور مواقع مصیبت بر قلب و دلهای ما اصابت می کند. رفتن پیام به ما اصابت کرد و مثل صاعقه به ما خورد.

ای کاش شرایط جوری نباشد که برای کارهایمان تا این اندازه استرس داشته باشیم و به این راحتی از کنار یکدیگر برویم.

وی ادامه داد:به زبان آوردن کلمه صبر ساده است اما نشستن این واژه بر قلب خیلی سخت است. قرآن می فرماید: در این شرایط مصیبت بر قلب و دلهای ما اصابت می کند و رفتن پیام به ما اصابت کرد و مثل صاعقه به ما خورد.

دهکردی گفت:ای کاش شرایط طوری نباشد که برای کارهایمان تا این اندازه استرس داشته باشیم و به این راحتی از کنار یکدیگر برویم.

عبدالله اسکندری بیان کرد: این جوان ۲۵ سال گذشته پیش من آمد.در این سالهای اخیر داشت به خواسته‌های دیرین خودش نزدیک می شد که اجل مهلت به او نداد. امیدوارم خداوند به خانواده عزیزش و زیبا جان صبر بدهد.

در حال تکمیل...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط