مرکز خرید کاله استانبول را بشناسیم


اگر بخواهیم مرکز خرید کاله را خیلی مختصر معرفی کنیم باید بگوییم شیک، آرام و متنوع. مارک ها و برندهای متنوع در کاله فراوانند و خرید از این مرکز اوت لت به صرفه و اقتصادی است. اما آیا کاله را دوست دارید ببینید؟ بعد از خواند این مطلب تصمیم بگیرید که مرکز خرید کاله را در لیست پاساژگردی های تور استانبول خود قرار دهید یا خیر. برای آشنایی با مغازه های...

اگر بخواهیم مرکز خرید کاله را خیلی مختصر معرفی کنیم باید بگوییم شیک، آرام و متنوع. مارک‌ها و برندهای متنوع در کاله فراوانند و خرید از این مرکز اوت‌لت به صرفه و اقتصادی است. اما آیا کاله را دوست دارید ببینید؟ بعد از خواند این مطلب تصمیم بگیرید که مرکز خرید کاله را در لیست پاساژگردی‌های تور استانبول خود قرار دهید یا خیر. برای آشنایی با مغازه‌های کاله اوت‌لت سنتر و نحوه دسترسی به این مرکز خرید با ما همراه شوید.

با مرکز خرید اوت‌لت کاله آشنا شویم

سال 2007 و در اردیبهشت ماه بود که مرکز خرید اوت‌لت کاله افتتاح شد. این مرکز خرید در محدوه‌ای به دور از ترافیک شهری قرار گرفته است و محل قرار بسیاری از کسانی است که می‌خواهند در یک روز تفریح کنند و از خرید کردن لذت ببرند. کاله 8 طبقه دارد و از این نظر مرکز خرید بزرگی محسوب می‌شود.

مغازه‌ها و برندهای موجود در کاله کدامند؟

در مرکز خرید اوت‌لت سنتر کاله 120 مغازه موجود است که حق انتخاب بسیار خوبی به خریداران می‌دهد. در این مرکز برندهای معروف ورزشی مانند آدیداس، پوما و نایک را می‌توانید پیدا کنید. علاوه بر اینها اگر به دنبال خرید لباس مجلسی هستید حتما سری به مغازه آلفا آبیه بزنید. در این مغازه همیشه رگالی وجود دارد که با تخفیف ویژه فروخته می‌شود. از سنین پایین تا بزرگسال لباس مجلسی می‌توانید تهیه کنید. راهنمای خرید لباس مجلسی در استانبول اطلاعات بیشتری در اختیارتان می‌گذارد.

مرکز خرید کاله استانبول را بشناسیم

کیلی، کوتون و دِری مُد از دیگر برندهای معروف ترک هستند که می‌توانید در این مرکز آنها را ببیند. دِری مُد در زمینه چرم و محصولات چرمی فعالیت می‌کند. مغازه‌های دیگری که در این مرکز طرفدار دارند برندهای پول اند بیر و برشکا است.

اما اگر قصد خرید لوازم منزل دارید حتما سری به مغازه مادام کوکو در مرکز خرید اوت‌لت کاله بزنید. مادام کوکو (Madam Coco) ل.ازم تزیینی و البته غیر تزیینی بسیار زیبایی برای منزل دارد. کمی قیمت‌ها بالاست و کیفیت و ظرافت محصولات مادام کوکو آن را جبران می‌کند.

مرکز خرید کاله استانبول را بشناسیم

اگر هنوز سیمکارت تهیه نکرده‎اید هم به شما بگوییم با سر زدن به مرکز خرید کاله می‌توانید از ترک‌تله کوم یا وودافون سیمکارت تهیه کنید. هر دوی این برندها فعال در زمینه تلفن همراه هستند و در طبقه همکف کاله قرار دارند.

اگر به سراغ طبقه اول بروید مغازه ال سی وایکیکی را خواهید یافت. ال سی در این طبقه دو شعبه دارد که یکی برای بزرگسالان و یکی برای کودکان است.

برای خرید پوشاک مردانه هم برند پیرکاردین در طبقه اول گزینه مناسبی برای آقایان شیک پوش است. برای کسانی که علاقه‌مند به تکنولوژی هستند و شاید به قصد خرید موبایل، تبلیت و... به استانبول به سفر کرده‌اند سامسونگ در طبقه اول کاله شعبه دارد.

علاوه بر تمام برندها و مغازه‌هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم کلی مغازه دیگر در کاله هست که هر کدام می‌توانند همان مغازه‌ای باشند که به دنبالش هستید.

مرکز خرید کاله استانبول را بشناسیم

در مرکز خرید کاله چی بخوریم؟

در مرکز خرید کاله رستوران‌های زنجیره‌ای بسیار خوبی قرار دارد. بنابراین حسابی مرکز خرید رابگردید و هر وقت احساس گرسنگی کردید به یکی از انها مراجعه کنید. اکثر رستوران‌ها در طبقه سوم هستند اما در دیگر طبقات هم رستوران و کافی‌شاپ هست. برای سبزی‌خوارها در طبقه سوم مغازه گرین سالاد قرار گرفته و برای کسانی که عاشق گوشت و دونرهای ترک هستند، بَرِکت دونر، اوستا دونِرجی یا برگر کینک در همین طبقه به مشتریان سرویس می‌دهند. برای آشنایی با غذاهای ترک سری به مطلب 10 غذایی که در استانبول باید بخورید، بزنید.

ساعت کاری این مرکز خرید چطور است؟

مرکز خرید اوت‌لت کاله همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10شب در حال خدمت‌رسانی به مشتریان است.

چطور به مرکز خرید کاله برویم؟

همانطور که قبلا گفتیم مرکز خرید کاله به دور از هیاهو و شلوغی شهر استانبول در گُوَن قرار دارد. برای رسیدن به کاله اگر در میدان تکسیم هستید سوار مترو شوید و به طرف ایستگاه وِزنِجیلر حرکت کنید. در این ایستگاه از مترو پیاده شوید. کمی پیاده‌روی خواهید داشت تا به ایستگاه ترموا برسید. ایستگاه دانشگاه لاله‌لی سوار ترموا شوید. خط ترموا T1 را باید استفاده کنید. بعد از 15 ایستگاه و حدود 30 دقیقه به ایستگاه گون‌گورن می‌رسید، اینجا باید از ترموا پیاده شوید. فقط یک الی دو دقیقه با پیاده‌روی می‌توانید به مرکز خرید کاله برسید. برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می‌توانید از استانبول کارت استفاده کنید و مطلب راهنمای حمل و نقل عمومی در استانبول را بخوانید.


1397/09/20 | کد مطلب: 4332
مرکز خرید کاله استانبول را بشناسیم
مرکز خرید کاله استانبول را بشناسیم هانیه کاظمی
مرکز خرید کاله استانبول را بشناسیم

مهندس برق، فوق لیسانس مدیریت، عاشق ورزش، موسیقی، مطالعه و تماشای فیلم



به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق