صالح حمیدزیچ: نقدهای بی رحمانه ای در مورد کار من در بایرن مونیخ صورت گرفته است؛ بازی خوبی برابر آژاکس ارائه خواهیم کرد


صالح حمیدزیچ: نقدهای بی رحمانه ای در مورد کار من در بایرن مونیخ صورت گرفته است؛ بازی خوبی برابر آژاکس ارائه خواهیم کرد

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/)- بایرن مونیخ باید در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آژاکس برود. به گزارش اسکای، قبل از برگزاری این بازی، صالح حمیدزیچ...

طرفداری - بایرن مونیخ باید در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آژاکس برود.

به گزارش اسکای، قبل از برگزاری این بازی، صالح حمیدزیچ در مورد جدایی ریبری در تابستان 2019 از بایرن مونیخ گفت:

به نظرم این طور خواهد بود. فرانک می داند که در سال گذار قرار داریم ولی خوشحالم که او در حال حاضر خیلی خوب برای تیم بازی می کند.

او در مورد بازی با آژاکس گفت:

مطمئنا می خواهیم برنده شویم. این مساله برای ادامه راه در مرحله حذفی خیلی مهم است. چون روی کاغذ می توانیم برابر حریف نسبتا آسان تری قرار گیریم. یک نتیجه مساوی برای ما کافی است. ولی ما می خواهیم برنده شویم. مطمئنم ما بازی خوبی ارائه خواهیم کرد.

مدیر ورزشی بایرن در مصاحبه قبلی اش به میزان کاری که برای باشگاه انجام داده در مقایسه با مدیران قبلی اشاره کرده بود. او در این باره بیشتر توضیح داد:

به نظرم نقدهای بی رحمانه ای در مورد کار من در باشگاه صورت گرفته است. به نظرم نباید کار یک مدیر ورزشی را براساس تعداد کلماتی که در رسانه ها می گوید ارزیابی کرد. باید به کار او در داخل باشگاه توجه کرد؛ کارهایی که برای باشگاه انجام می دهد، قراردادهایی که در موردشان مذاکره می کند، تعداد بازیکنان و مربیانی که با آنها قرارداد امضا می کند و ساختاری که در باشگاه یا تیم ایجاد می کند. به همین خاطر من در آن مصاحبه در مورد گستردگی کارهایم در بایرن صحبت کردم و آن را با نفراتی که قبلا در این پست بودند مقایسه کردم.

بیلد در خبری مدعی شده است رومنیگه می خواهد صالح حمیدزیچ به نوعی، سخنگوی باشگاه باشد. به همین خاطر است که در فرودگاه او از صالح حمیدزیچ خواست که به جایش با خبرنگاران صحبت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات