دوری چند هفته‌ای سیلوا از فوتبال


دوری چند هفته‌ای سیلوا از فوتبال

بانک ورزش - پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اعلام کرد که هموطن او به دلیل مصدومیت همسترینگ در بازی اخیر مقابل چلسی چند هفته خانه‌نشین خواهد بود. به گزارش بانک ورزش، سیلوا در این بازی که...

بانک ورزش - پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اعلام کرد که هموطن او به دلیل مصدومیت همسترینگ در بازی اخیر مقابل چلسی چند هفته خانه‌نشین خواهد بود.

به گزارش بانک ورزش، سیلوا در این بازی که شنبه شب در استمفوردبریج برگزار شد، در دقیقه 68 آسیب دید و در حالی که پشت پای راستش را گرفته بود میدان را ترک کرد و جای خود را به ایلکای گوندوگان داد.

به این ترتیب او بازی خانگی امشب (سه‌شنبه) تیمش مقابل هوفنهایم در لیگ قهرمانان اروپا را از دست می‌دهد، اما طبق گفته گواردیولا او در بازی‌های بیشتری غایب خواهد بود.

گواردیولا درباره وضعیت سیلوا گفت: او نمی‌تواند چند هفته‌ای بازی کند. کوین دبروینه هم نمی‌تواند. دانیلو هم قادر نیست، همین‌طور سرخیو آگوئرو. ما 15 بازیکن آماده داریم پس من گزینه‌های زیادی برای استفاده از سیستم چرخشی ندارم. ما به مرحله بعدی صعود کرده‌ایم که همین هم اهمیت دارد، اما اگر می‌خواهیم اول باشیم باید همه بازی‌ها را ببریم.

گواردیولا با تأیید اینکه حضور سیلوا در بازه زمانی پرفشار بازی‌های کریسمس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است، اعلام کرد که سرخیو آگوئرو برای بازی بعدی سیتی مقابل اورتون در لیگ برتر (شنبه مقابل اورتون) آماده خواهد بود. وی افزود: «سرخیو احتمالاً این شانس را خواهد داشت که برای بازی آخر هفته به میدان برود».

مصدومیت سیلوا، درهای ورود به ترکیب اصلی را به روی فیل فودن 18 ساله باز می‌کند، کسی که روز دوشنبه هفته جاری قرارداد پنج سال و نیمه جدیدی را با سیتی امضا کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی