به گزارش افکارنیوز،

مجتبی احمدلو درباره جزئیات اعطای دو بسته حمایتی دیگر به مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: اولین بسته حمایت غذایی اقشار آسیب پذیر جامعه در آذر ماه به حساب یارانه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد که از سوی ما به وزارت رفاه معرفی و مشمول این بسته شدند به حساب آن‌ها واریز شد.

وی بیان کرد: در اولین بسته حمایت غذایی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی سرانه تعلق گرفته به افراد با توجه به تعداد افراد خانوار بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان متغییر بود. این مبلغ برای خانواده‌های یک نفره ۱۰۰ هزار تومان، دو نفره ۱۵۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰۰ هزار تومان، ۴ نفره ۲۵۰ هزار تومان و خانواده‌های ۵ نفره به بالا ۳۰۰ هزار تومان دریافت کردند.

مدیر کل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه بیان کرد: این مبلغ به کارت‌های یارانه افراد واریز شد که می‌توانند این مبلغ را از فروشگاه‌های تعیین شده مواد غذایی خریداری کنند و به هیچ وجه قابل برداشت نیست.

احمد لو گفت: ظرف سه ماه آینده یعنی تا پایان سال جاری دو بسته حمایت غذایی دیگر به حساب یارانه افراد تحت پوشش کمیته امداد واریز می‌شود، ولی زمان آن مشخص نیست، ولی بر اساس ابلاغیه ی جدیدی که به کمیته امداد رسیده است دو بسته دیگر تا پایان سال یعنی 3 ماه دیگر واریز خواهد شد. مسئولین قول قطعی پرداخت دو بسته حمایتی غذایی تا پایان سال را داده اند.

وی ادامه داد: جمعیت هدفی که از سوی کمیته ماداد به وزارت رفاه معرفی شد ۱ میلیون ۷۵۰ هزار خانوار جهت شارژ کارت از سوی کمیته امداد معرفی شدند، ولی برخی که به علت جا به جا شدن کارت‌های یارانه نتوانستند از سبد غذایی برخوردار شوند که این مشکلات هم برطرف شد و این افراد نیز از بسته حمایت غذایی برخوردار شدند.