دانلود کرک Yakuza 0 + آپدیت و راهنمای اجرا


دانلود کرک Yakuza 0 + آپدیت و راهنمای اجرا

نسخه کامل و به همراه آخرین آپدیت‌های بازی Yakuza 0 توسط CPY منتشر شد و شکست دیگری را برای قفل امنیتی دنوو رقم زد. با گیم‌شات در دانلود کرک Yakuza 0 و آموزش اجرای بازی همراه باشید. به «یاکوزا 0»(Yakuza 0) خوش‌آمدید. اثری که در وهله نخست یک اکشن جهان باز به نظر می‌رسد، ولی با ترکیب عناصر Beat-em-Ups دوران کلاسیک بازی‌های آرکید و دیالوگ‌هایی که...

نسخه کامل و به همراه آخرین آپدیت‌های بازی Yakuza 0 توسط CPY منتشر شد و شکست دیگری را برای قفل امنیتی دنوو رقم زد. با گیم‌شات در دانلود کرک Yakuza 0 و آموزش اجرای بازی همراه باشید.

به «یاکوزا 0»(Yakuza 0) خوش‌آمدید. اثری که در وهله نخست یک اکشن جهان باز به نظر می‌رسد، ولی با ترکیب عناصر Beat-em-Ups دوران کلاسیک بازی‌های آرکید و دیالوگ‌هایی که بیشتر در بازی‌های Visual Novel دیده می‌شود و به همراهی طیف بزرگی از مینی‌گیم‌های عجیب و شگفت‌انگیز، دنیایی را خلق می‌کند که به طرزی فاخر مسخره به نظر می‌رسد. یک لحظه دارید برای نجات خود می‌جنگید و لحظه‌ای دیگر دارید به یک آدم بی دست‌وپا یاد می‌دهید که چگونه از خود محافظت کند. وقتی از رسوا کردن آدم‌های قدرتمند و پولدار خسته شدید، یک‌سری به کلوپ بازی می‌زنید تا سر خود را با دستگاه‌های آرکید گرم کنید. حتی می‌توانید به یک بار بروید و مشغول شعر گفتن درباره زندگی بیرون از جامعه شوید.

این ششمین نسخه از سری بازی‌های یاکوزا است که شخصیت اصلی‌ آن اژدهای داجیما، «کازوما کریو»(Kazuma Kiryu) است. شخصی که مهارتش در کتک زدن مردم، هم باعث مشکلاتی برای زندگیش می‌شود و هم تبدیل به حلال مشکلاتش می‌شود. همچنین این بازی یک پیش‌درآمد حساب می‌شود که باعث می‌شود نقطه شروع خوبی برای بسیاری از بازیکنان جدید باشد، به این دلیل که یاکوزا 0 اولین نسخه از بازی است که برای رایانه‌های شخصی پورت می‌شود.

جهت اجرای هرچه بهتر بازی لیست نرم‌افزارهای مورد نیاز در پایین آورده شده است و به شما پیشنهاد می‌شود آخرین نسخه از آن‌ها را دریافت و نصب نمایید. همچنین پیش از دانلود بازی سیستم مورد نیاز آن را با سیستم خودتان تطبیق دهید و آخرین نسخه از کرک Yakuza 0 را دریافت نمایید.

1. DirectX
2. Microsoft Visual C++
3. Microsoft .NET Framework
4. XNA Framework Redistributable
5. Microsoft Core XML Services (MSXML)
6. OpenAL
7. NVIDIA GeForce Driver
8. NVIDIA PhysX
9. NVIDIA GeForce Experience
10. AMD Crimson Driver
11. VIA High Definition Audio
12. Realtek High Definition Audio
13. RuntimePack

حداقل سیستم مورد نیاز:

نیازمند پردازنده و سیستم عامل 64 بیتی است
سیستم عامل: Windows 7 64Bit
پردازنده: Intel Core i5-3470 | AMD FX-6300
رم: 4 GB RAM
گرافیک: Nvidia GeForce GTX 560 | AMD Radeon HD 6870
یادداشت اضافی: GPU with a gpumark of : 2600 to 3100, CPU with a cpumark of 4500 to 6300

دانلود کرک Yakuza 0 به صورت جداگانه

Yakuza 0 CPY Crack Only

دانلود آپدیت شماره دوم به همراه کرک Yakuza 0

Yakuza 0 Update 2 and Crack-CPY

رفع مشکلات مربوط به فریم‌دهی و لکنت‌دار شدن صدای باری

برای رفع این مشکلات کار‌های زیر را انجام بدهید.

به مسیر AppData\Roaming\Sega\Yakuza0 بروید و فایل settings.ini را باز کنید و گزینه SaveAnywhere را پیدا کرده و مقدار رو به رو آن را به 1 تغییر دهید. (SaveAnywhere=1) در فایل graphics.ini قسمت MaxFPS=240 را پیدا کرده و آن را نرخ نوسازی (Refresh Rate) مانیتور خود تغییر دهید. برای رفع تیک‌دار بودن بازی هنگامی که بازی را اجرا کرده‌اید به Task Manager رفته و به قسمت Details بروید، روی فایل Yakuza0.exe کلیک کرده و در قسمت set priority گزینه High را انتخاب کنید. برای رفع لکنت در صدا فایل audio.ini را باز کنید (این فایل را در Users\YourUserName\AppData\Roaming\Sega\Yakuza0 پیدا کنید) و AudioMode=0 را به AudioMode=1 تغییر و فایل را ذخیره کنید.
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
دانلود کرک Yakuza 0 + آپدیت و راهنمای اجرا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی