تلاش قرارگاه پیشرفت و آبادانی فارس برای یاری محرومان


تلاش قرارگاه پیشرفت و آبادانی فارس برای یاری محرومان

گروه اجتماعی ـ جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر فارس تأکید کرد که این قرارگاه به عنوان یک نهاد مردمی به میدان آمده تا با دلگرمی حضور فعال مردم در بحث آبادانی روستاها و مناطق محروم تلاش کند.

تلاش قرارگاه پیشرفت و آبادانی فارس برای یاری محرومان

به گزارش ایکنا از فارس، سیدمجتبی سرورزاده، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر فارس امروز، 21 آذرماه در دیدار با فرماندار و بخشدار مرکزی نورآباد ممسنی و دهیاران دهستان جوزار گفت: کمک‌های خیران و مجموعه‌های نیک‌اندیش می‌تواند باعث به حرکت درآوردن و تشویق بیشتر مردم برای آبادانی زیستگاهشان شود وگرنه در قبال حضور ارزشمند آنان در صحنه آبادانی زیستگاهشان، بسیار ناچیز است.
وی اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان فارس به عنوان یک نهاد مردمی به میدان آمده تا با دلگرمی حضور فعال مردم در بحث آبادانی روستاها و مناطق محروم تلاش کند و با همسو کردن مجموعه‌های نیک‌اندیش بتواند کمک‌هایی را جمع‌آوری کرده و به کمک مردم پر تلاش منطقه بشتابد.
سرورزاده در ادامه از دهیاران خواست که ضمن همراهی مضاعف با قرارگاه، تلاش کنند با میانجی‌گری میان برخی روستاهای دارای مشکلات اجتماعی، مشکلات را حل کرده تا خدمت‌رسانی بتواند اثربخش‌تر باشد.
وی هدف قرارگاه را رساندن وضعیت فعلی روستاها را به کمال فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: کارگروه‌های پنج گانه دیگر قرارگاه نیز به میدان آمده‌اند تا همزمان با آماده شدن زیرساخت‌های عمرانی، در مسیر تعلیم و تربیت، بهداشت و سلامت و اشتغال و معیشت گام نهاده و نتیجه آن رسیدن به کمال فرهنگی و اجتماعی شود و این مردم شهیدپرور و انقلابی نیز به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی آن دلگرم‌تر از گذشته شوند.
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی فارس ابراز امیدواری کرد که با حضور فعال دهیاران و مردم عزیز دهستان، چهلمین سال تولد انقلاب را با بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف در دهستان، به جشن بنشینیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی