آغاز اکران فیلم‌های جشنواره سینما حقیقت در زاهدان


آغاز اکران فیلم‌های جشنواره سینما حقیقت در زاهدان

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: دوازدهمین دوره جشنواره سینما حقیقت از روز گذشته در مرکز استان آغاز به‌کار کرده و تا جمعه، 23 آذرماه ادامه خواهد داشت.

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره سینما حقیقت در زاهدان

حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: دوازدهمین دوره جشنواره سینما حقیقت از روز گذشته در مرکز استان آغاز به‌کار کرده و تا جمعه، 23 آذرماه ادامه خواهد داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نمایش مستندهای تاریخی از نهضت انقلاب اسلامی، به‌ویژه آثار فیلمسازان مطرح کشور از این رویداد را بخش مهمی از مرور مستندهای انقلاب در دوازدهمین جشنواره سینما حقیقت دانست.
وی با بیان اینکه «‌حقیقت بهترین راهنماست» به‌عنوان شعار دوازدهمین دوره جشنواره سینمای مستند ایران انتخاب شده است، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد 16 فیلم در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.
مسگرانی با اشاره به اینکه تماشای فیلم‌ها برای عموم مردم رایگان است، ادامه داد: این فیلم‌ها در دو سانس، ساعات 16 الی 18 و 18 الی 20 به‌صورت رایگان در سینما اشراق به روی پرده می‌رود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: جلسات نقد و بررسی نیز در ساعت 20 تا 21 با حضور سینماگران و منتقدان بومی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس