دستگاه‌های ناظر بر قیمت لبنیات باید نظارت کنند


دستگاه‌های ناظر بر قیمت لبنیات باید نظارت کنند

وزیر جهاد کشاورزی گفت: دستگاههای ناظر از جمله سازمان حمایت بر قیمت لبنیات و فرآورده های لبنی باید نظارت کنند .

دستگاه‌های ناظر بر قیمت لبنیات باید نظارت کنندبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ محمود حجتی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که قرار بود از روز گذشته قیمت لبنیات کاهش پیدا کند اما در بازار شاهد آن نبودیم، افزود:​ قیمت خرید هر کیلو شیر از دامدار 2 هزار تومان تعیین شده است، بر این اساس قیمت لبنیات پر مصرف که قطعاً قیمت های آن هم اکنون در بازار خیلی بیشتر از قیمت واقعی است، سازمان حمایت از مصرف کننده باید قیمت آن را محاسبه کند.
وی درباره قیمت مرغ هم گفت: قیمت باید حدود 10 هزار تومان باشد و بیشتر از آن اجحاف در حق مصرف کننده است، ما و سازمان حمایت در حال پیگیری هستیم.
حجتی افزود: به خاطر اینکه قیمت مرغ افزایش یافته تنش هایی در عرضه و تقاضا پیش می آید و به همین دلیل ما از ذخایر مرغ منجمد وارد بازار می کنیم.
وی با اشاره به اینکه برای واردات گوشت مشکلی نداریم در پاسخ به این سوال که مردم با کارت ملی باید گوشت بگیرند و این موضوع در فضای مجازی بازتاب خوبی نداشته است گفت: به خاطر این است که عده ای گوشت یارانه ای را می گرفتند و دوباره به بازار آزاد تزریق می کردند به همین دلیل برای اینکه به جمعیت بیشتری گوشت یارانه ای برسد محدودیت ایجاد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته